Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2

Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2 | Sepuluh hari selepas kedatangan haid aku menelefon Doktor Jendry. aku menerima tawarannya and bersedia menerima benihnya. Doktor Jendry meminta aku datang pada petang Sabtu jam 5 petang. aku bersetuju kerana petang itu aku tak bekerja. suami aku seperti biasa sibuk dngan bisnesnya.

Read more

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal | cerita lucah yangg nak saye ceritakan ini adalah cerita benar yangg berlaku satu tahun dulu, masa saye kerja di bandar dulu, sebaik je menamatkan pengajian kat salah satu ipt di sana jg saye nii seorang pemalu. So tak der lah teman teman perempuan nie, walaupun ketika di ipt dulu.

Read more

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2 | Ketika Ninna hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan die tercampak ke belakang. Tualanya terselak habis menampakkan faraj nya dengan bulu sejemput halus. Apabila die bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sdh pun dipegang oleh tiga orang lelaki yanng berpakaian serba hitam dengan toping ski.

Read more

Cipap Mama Seksi Dikongkek Anak 1

Cipap Mama Seksi Dikongkek Anak 1 | Seperti biasa, Hamigun selalu singgah di kedai untukk menghabiskan baki duit bekalan ke sekolah yanng diberikan oleh mama nya setiap pagi. mama nya dng berbaju t ketat dan kain sarong batik berjalan menyusuri perumahan rumah murah yanng tak jauh dari belakang kedai Dahmu.

Read more

Tetek Besar Cikgu Membuatkan Geram

Tetek Besar Cikgu Membuatkan Geram | Di sekolah, saye meminati sorang guru yng mengajar subjek bahasa melayu. Selva namanya dan dia berumur dalamm lingkungan 31 ketika itu. Suaminya 34 tahun. Mempunyai 3 orang anak. Cikgu Selva memiliki wajah yng cantik, hidungnya yng sedikit mancung itu menampilkan dirinya seperti sorang berdarah kacukan melayu mamak.

Read more

Remaja Sekolah Hisap Zakar Dipancut Mulutnye

Remaja Sekolah Hisap Zakar Dipancut Mulutnye | Cerita lucah ini adalah pengalaman yanng baru saja terjadi seminggu lalu. Sebelum ini, saya mengatakan bahawa diriku masih teruna, tapi seminggu lepas, akhirnya teruna menikmati puki pompuan jugak. saya sebenarnya telah melakukan suatu dosa besar, iaitu merogol anak dara.

Read more