Pantat Isteri Selesa Konek Lain

Pantat Isteri Selesa Konek Lain | aku Nina, pegawai di sebuah cawangan syarikat kewangan. aku isteri orang yg berumur 33 tahun dan ada anak. suami aku kerja. aku menjalinkan hubungan sulit dng seorang suami orang dari cawangan lain tetapii dlam syarikat yg sama. kitorang berkenalan sewaktu majlis dinner.

Read more

Janda Muda Seksi Faraj Masih Ketat #2

Janda Muda Seksi Faraj Masih Ketat #2 | “Lissa dahh lama sayang kat abang dan inginkan saat saat indah macam nii bersama abang, bolih Lissa panggil abang dgn panggilan sayang?”. saye tersenyum dgn pertanyaan Lissa dan menganggok tanda setuju. “Lissa, kami berdua adalah kawan paling rapat malah kami telahpun bersatu sekarang. Abang akan selalu setuju dgn Lissa dan batang kote abang jg setuju”.

Read more

Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2

Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2 | Sepuluh hari selepas kedatangan haid aku menelefon Doktor Jendry. aku menerima tawarannya and bersedia menerima benihnya. Doktor Jendry meminta aku datang pada petang Sabtu jam 5 petang. aku bersetuju kerana petang itu aku tak bekerja. suami aku seperti biasa sibuk dngan bisnesnya.

Read more

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal | cerita lucah yangg nak saye ceritakan ini adalah cerita benar yangg berlaku satu tahun dulu, masa saye kerja di bandar dulu, sebaik je menamatkan pengajian kat salah satu ipt di sana jg saye nii seorang pemalu. So tak der lah teman teman perempuan nie, walaupun ketika di ipt dulu.

Read more

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2 | Ketika Ninna hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan die tercampak ke belakang. Tualanya terselak habis menampakkan faraj nya dengan bulu sejemput halus. Apabila die bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sdh pun dipegang oleh tiga orang lelaki yanng berpakaian serba hitam dengan toping ski.

Read more