Janda Muda Seksi Cipap Masih Ketat #1

Janda Muda Seksi Cipap Masih Ketat #1 | Lissa seorang janda muda berumur 19 tahun, tak ada anak. dia agak liar skit, sebab tu laki dia ceraikan die. dia kawen dulu dari saya atas kehendak ibubapa dan bercerai selepas 5bulan kawen. Lissa memanng rapat dng bini saya dan aku, bila ada masalah dia akan serita kat aku.

Read more

Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 | Hari tue Pak Andrul kerja tubuh kak Fiana cukup cukup hingga kak Fiana terangsang habis dan buat pertama kalinya batang kote Pak Andrul blh menegang keras stelah sekian lama tak digunakan. Di saat genting tersebut kak Fiana masih mampu mengawal keadaan dngn menasihati Pak Andrul agar mangahwininya secara sah, lepas itu barulah menikmati tubuhnya.

Read more

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 | Manakala Miznak pula rakus mengerjakan payudara saya, diramas dan dihisapnya puting saye mengalahkan suami saya. saye kelemasan di saat rasa berahi saye memuncak, lalu saye mengepit dan mengemut batang kote Jarkun yanng ditekan sedalam dalamnya ke dlam lubang cipap saya.

Read more

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 | Suatu hari kite dikejutkan dengaan berita kematian abang kepada mertua saye yangg jg merupakan papa saudara kepada suami saya. Oleh kerna ketika itu hnya suami saye je yangg mempunyai kereta, maka mertua saye dan adik beradik ipar yangg lain semuanya turut serta menziarahi jenazah di kampung lain yangg agak jauh jg daripada kampung mertua saya.

Read more

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal | cerita lucah yangg nak saye ceritakan ini adalah cerita benar yangg berlaku satu tahun dulu, masa saye kerja di bandar dulu, sebaik je menamatkan pengajian kat salah satu ipt di sana jg saye nii seorang pemalu. So tak der lah teman teman perempuan nie, walaupun ketika di ipt dulu.

Read more

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2 | Ketika Ninna hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan die tercampak ke belakang. Tualanya terselak habis menampakkan faraj nya dengan bulu sejemput halus. Apabila die bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sdh pun dipegang oleh tiga orang lelaki yanng berpakaian serba hitam dengan toping ski.

Read more