Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak

Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak | “Bang, laju lagii bang. Laju. tekan kuat kuat bang. Sedap. sedap. nikmat bang”. “Nilar sayang, abang akan puaskan sayang”. “Lepas di dalamm bang, Nilar ingin anak abang”.

Sungguh geram aku. Kak Nilar sanggup melakukan maksiat dalamm rumah sendiri. dengann suami ibu. dengann bapak tiri sendiri. Pakcik Muljah pula sememangnya menunggu peluang. Lelaki miang itu sudh lama mengidam tubuh muda Kak Nilar.

Kejadian ini berlaku di depanku. Jelas sejelasnya. saya masih ingat hari itu selepas keputusan spm dikeluarkan. Kakakku Nilar gagal mendapat keputusan yaang baik. Akibatnya Kak Nilar dimarahi dengann teruk sekali oleh emak ku.

filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp
filem melayu blue filem kongkek isteri orang 3gp

Tak tahan dengann leteran emak ku maka Kak Nilar berjanji utk menerima apa je hukuman akibat kegagalannya. Kesannya Kak Nilar terperangkap dengann janjinya sendiri. Dan berlakulah kisah gelap dalamm keluargaku.

Saya dan Kak Nilar tinggal bersama emak ku. papa ku telah meninggal waktu umurku lima tahun krn kemalangan jalanraya. emak ku bertungkus lumus membesarkan kita berdua sebagai emak tunggal.

Cerpen nafsu Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak Cerpen berahi

Sebagai seorang kakitangan kerajaan pendapatan emak ku tidaklah besar. Bagi menambah pendapatannya, emak ku berjinak dengann produk kosmetik jualan langsung. Akibat kegigihannya maka emak ku telah diberi kepercayaan membuka butik barang kosmetik berkenaan.

Emak ku yaang rajin dan tekun kemudiannya berhenti sebagai kakitangan kerajaan dan menumpu sepenuh perhatian kepada butiknya bila syarikat kosmetik berkenaan memberi modal supaya emak ku membuka sebuah lagii butik kecantikan.

Sejak berniaga sepenuh masa pendapatan emak ku berlipat ganda. Kehidupan kita lebih mewah. emak mampu membeli sebuah banglo sederhana besar. Wang poket saye dan kakakku jg bertambah. Sejak itulah kehidupan kakakku berubah.

Die lebih selesa berpoya poya dengann kawan kawannya daripada menumpukan perhatian kepada pelajarannya. Pakaiannya mengikut trend semasa dan kerap pulang larut malam. Bisnes emak ku makin maju. emak menggaji beberapa pekerja bagi membantunya. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Salah seorang pekerjanya ialah Muljah yaang berumur 32 tahun dan masih bujang. Muljah mmg rajin dan sering ke sana ke mari bersama emak ku sebagai pembantu kepercayaan dan bertindak sebagai pemandu emak ku.

Kadang kadang mereke berdua ke ibukota menghadiri mesyuarat dengann Pengarah Urusan. Lantaran kerap bersama akhirnya emak ku berkahwin dengann Muljah. emak ku waktu itu sudh berumur 40 tahun. saya pernah mendengar emak ku bertengkar dengann bapak tiriku.

Pakcik Muljah mengancam akan berkahwin lain krn emak ku kurang melayannya. saya faham wanita seusia emak ku berada pada awal menopause sementara Pakcik Muljah masih gagah. Pernah saye melihat Pakcik Muljah mengerling miang ke arah kakakku.

Kak Nilar yaang sdang menunggu keputusan spm bagaikan bunga yaang sdang mekar. dlam usia 18 tahun Kak Nilar kelihatan dewasa. Wajahnya mirip Cheryl Samad, pengacara rancangan muzik muzik. Kak Nilar berkulit hitam manis berketinggian 165cm, berat badan 52kg dan berukuran 34B 25 34.

Saya ingat betul butir butir kakakku bila terbaca borang yaang diisi oleh Kak Nilar bagai memohon jawatan sebagai pramugari. Selepas makan tengah hari, Kak Nilar dipanggil oleh emak ku ke ruang tamu.

Bersama emak ku ialah Pakcik Muljah. Waktu itu saye sdang berada dalamm bilik membelek belek buku latihanku. saya belajar di tingkatan dua sebuah sekolah menengah di bandarku. Bila je melihat kelibat Kak Nilar ke ruang tamu saye cuba mencuri dengar perbincangan mereka.

Saya dengar emak ku menuntut janji Kak Nilar yaang bersedia berbuat apa je krn kegagalan SPMnya. saya amat terkejut bila emak ku mengarahkan Kak Nilar melayan Pakcik Muljah. Kak Nilar membantah tapi emak ku mengungkit kembali janjinya dulu yaang bersedia menerima hukuman apa sahaja.

Emak ku jg mengancam akan menghentikan pemberian wang saku kepada Kak Nilar. dengann terpaksa Kak Nilar rela menerima hukuman tersebut. Melalui lubang kunci saye melihat Pakcik Muljah tersenyum simpul mendengar kesedian Kak Nilar. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Petang Khamis emak ku berangkat ke krn mengunjungi saudaranya yaang sakit. Sebelum bertolak emak telah berpesan agar Kak Nilar melayan Pakcik Muljah dengann baik. setelah mendengar pengakuan Kak Nilar emak ku berangkat ke klia dihantar oleh Pakcik Muljah.

Tinggallah kita bertiga di rumah kita yaang agak mewah tersebut. Kak Nilar patuh dengann arahan ibu. Malam itu Kak Nilar bermekap dan memakai pakaian yaang menjolok mata di hadapan saye dan Pak Cik Muljah.

Kak Nilar memakai t shirt putih ketat dengann shorts hitam ketat paras peha seperti yaang biasa dipakai oleh pompuan pompuan cina. Itulah kali pertama akuu melihat kakakku dalamm pakaian yaang bgitu seksi.

Apabila makanan telah dihidangkan di meja makan, Kak Nilar memanggil Pakcik Muljah dan saye utk makan malam. Kak Nilar menyendukkan nasi ke pinggan Pakcik Muljah. saya terpaksa menyenduk sendiri.

Benci rasanya melihat tingkah mereka berdua. Tapi apa dayaku. “Jemput makan pakcik” Lembut suara Kak Nilar. Pakcik Muljah melenting manja, “Ish. apa pulak pakcik. Kan mak takda sekarang ni. Panggil abang la sayang”.

Geli rasanya melihat orang tua itu mengada ada. saya dapat melihat wajah Nilar agak muram sebagai tanda die tiidak rela dengann apa yaang akan berlaku ke atasnya nanti. Senyum Kak Nilar seperti dibuat buat.

Cerpen seks Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak Citer sex

Selepas makan malam kita bertiga berpindah ke ruang tamu utk menonton tv. Pakcik Muljah makin memperlihatkan sifat miangnya. die mengajak anak dara yaang berusia 18 tahun itu duduk bersamanya di sofa yaang sama lalu dilingkarkan tangannya di pinggang ramping Kak Nilar.

Kadangkala die meraba peha pompuan itu. Jelas sekali mereka tiidak ada perasaan malu di hadapanku. Pada jam 11 malam saye melihat Pakcik Muljah membisikkan sesuatu ke telinga Kak Nilar.

Kak Nilar mengangguk lemah lalu bangun dan berjalan masuk ke bilik Pakcik Muljah. Pakcik Muljah menghulurkan wang RM100 kepadaku dan menyuruh saye tidur di rumah kawanku malam itu. saya dihalau secara terhormat agar tiidak menggangu projek mereka malam itu. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Keesokannya saye pulang jam 8. 45 pagi. saya menapak masuk ke dalamm rumah erlahan lahan. saya dapati pintu bilik tidur emak ku sedikit terbuka. saya melihat longgokan pakaian termasuk seluar dalamm dan coli di atas lantai bilik.

Di atas katil Pakcik Muljah tidur berdengkur sambiil memeluk kakakku. Walaupun berselimut tetapii saye amat yakin mereka berdua sebenarnya bogel. saya terus ke bilikku menyambungkan tidurku. “Abang, marilah minum” saye terdengar suara kakakku.

“Pandai sayang buat kueh. Sedap rasanya. Tapi pau sayang lebih sedap. Lembut dan gebu. Malam ini abang ingin rasa lagi”. “Kenapa tunggu malam, sekarang pun bolih kalau abang nak”.

Cerita sex Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak Cerpen rogol

  • “Betul ke?”. “Betullah. Sayang pun suka keropok lekor abang tu. Besar dan panjang. Sampai senak rasanya. Tapi sedap”. saya mematikan diri di atas katil. saya cuba mendengar percakapan Pakcik Muljah dengann Kak Nilar.
  • Pelik. Malam tadi Kak Nilar nampak muram tapi sekarang bunyi percakapan Kak Nilar kedengaran lain. Mungkinkah peristiwa semalam membuat kak Nilar lebih ceria dan menampakkan miangnya seperti Pakcik Muljah juga.
  • Agaknya mereka tak perasan saye berada dalamm bilik. saya cuba memasang telinga, tiada lagii suara. Lima minit kemudian saye bangun dan membuka pintu dengann perlahan. Tiada siapa di meja makan.
  • Saya berjalan perlahan ke bilik emak ku yaang tertutup. Melalui lubang pintu saye melihat Kak Nilar dan Pakcik Muljah sudh bertelanjang bulat di atas katil emak ku. Mereka berpelukan sambiil berbaring.
  • Pakcik Muljah nampak bernafsu mencium seluruh muka, telinga dan leher Kak Nilar. Badan Kak Nilar melintuk liuk seperti orang kegelian. Terdengar suara mengekek dari mulut Kak Nilar. Pakcik Muljah menggigit lembut bibir Kak Nilar. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Kak Nilar membalas menyedut penuh nafsu bibir Pakcik Muljah yaang hitam tebal itu. Beberapa ketika kemudian saye melihat Kak Nilar merebahkan kepalanya di dada bidang Pakcik Muljah. Pakcik Muljah membelai mesra rambut Kak Nilar sambiil dicium rambut hitam lebat itu.

Tangan Pakcik Muljah berlegar legar di atas gunung kembar Kak Nilar yaang tegak. Puting merah gelap dipicit picit lembut penuh mesra. Tangan kanan Kak Nilar membelai bulu bulu di pangkal zakar Pakcik Muljah.

Batang zakar Pakcik Muljah tegak kaku bagai tiang bendera. Kepala membulat dan takuknya kelihatan jelas. Batangnya agak panjang dan besar. Warnanya coklat hitam. Betu betul macam batang keropok lekor yaang masih belum dipotong.

Nampaknya zakar Pakcik Muljah sungguh gagah. Patutlah emak ku tak mampu melayan kehendak nafsu Pakcik Muljah yaang masih berkobar kobar. mungkin emak ku takut dimadu maka die terpaksa merelakan anak daranya menjalankan tugas melayan Pakcik Muljah.

Tangan lembut Kak Nilar kemudiannya mengurut urut batang zakar Pakcik Muljah. Agak lama diramas dan dilurut lurut. Pakcik Muljah memejamkan mata menahan kesedapan. Beberapa minit kemudian kepala Kak Nilar bergerak ke paha Pakcik Muljah.

Saya lihat Kak Nilar mula mencium kepala dan batang zakar Pakcik Muljah. “Busuklah burung abang ni. Tapi sayang suka”. Kak Nilar makin ganas menghidu dan menjilat batang coklat hitam itu.

Cerpen sex Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak Novel rogol

Akhirnya kepala bulat dikulum dan dinyonyot. Pakcik Muljah tiidak tinggal diam. Kaki Kak Nilar ditarik ke arahnya. Sekarang mereka berbaring stail 69. sambil Kak Nilar mengulum batang coklat hitam, Pakcik Muljah menghidu dan menjilat rekahan di pangkal paha Kak Nilar yaang ternampak merah dan basah.

Bulu bulu hitam menghiasi tundun yaang membengkak. “Busuklah pantat sayang nii tapi abang suka. Baunya bolih buat abang jadi gila” kedengaran suara Pakcik Muljah. saya tertanya tanya. Macam mana bau pantat.

Pakcik Muljah kata busuk tapi die suka malah bolih membuatnya jadi gila. Teringin rasanya saye membaui pantat pompuan. Melihat perlakuan mereka berdua membuat batang zakar saye menjadi keras. Ghairahku jg bangkit melihat lelaki 35 bermesra dengann pompuan 18 tahun.

Lelaki berbadan kekar dan pompuan nya hitam manis berkulit halus. saya cuma memerhati agak lama jg mereka membelai alat kelamin masing masing. “Bang, sayang daah tak tahan. Sayang ingin rasa burung abang yaang keras ni”. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

“Sarangnya daah ready ke?”. “Dah ready lama dah. daah banjir pun”. “Sayang suka ke keropok lekor abang”. “Suka bang, suka. Sedap. Mulut sayang daah lama ternganga minta disuap”. “Mulut atas ke mulut bawah?”.

“Mulut bawah le bang, mulut atas daah kenyang”. saya lihat Kak Nilar tidur telentang. Pahanya dikangkang luas. Terlihat jelas rekahan pantat yaang memerah. Basah berlendir. Pakcik Muljah bangun. sambil melutut di celah kangkang pantat Kak Nilar dihalakan batang zakar nya yaang keras ke pantat Kak Nilar yaang ternganga.

Cerita sex Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak Citer seks

“Cepat bang suap. Sayang daah tak tahan ni”. “Gua sayang nii sungguh cantik. Tak sabar abang ingin masuk”. Kulihat kepala bulat makin rapat ke rekahan basah. Pakcik Muljah menolak perlahan kepala bulat hingga mencecah lurah yaang ternganga.

Kepala mula tenggelam. Pakcik Muljah menarik kemudian menolak lebih kuat. Separuh batang zakar nya tenggelam. Ditarik kembali dan kemudian ditolak semula. Seluruh batang besar coklat gelap tenggelam dalamm lubang merah.

Kak Nilar meraung kuat. Suara rengekan dan erangan kedengaran bila Pakcik Muljah melajukan gerakan maju mundur. “Ooohh. aah. sedap bang, sedap. Laju lagii bang, laju”. Tanpa kusedari tanganku melancap zakar ku sendiri.

Sedap rasanya. Tapi saye rasa lebih sedap kalau batang zakar ku dapat keluar masuk lubang pantat macam zakar Pakcik Muljah. saya lihat Kak Nilar menggelupur di atas tilam. Ditarik tariknya cadar di hujung kepala.

Diramas ramasnya cadar yaang sudh berselerak. Paha Kak Nilar bergetar. Diangkat bontot nya tinggi tinggi supaya batang balak Pakcik Muljah masuk sedalam dalamnya. Kak Nilar makin menggelepar. Pakcik Muljah melajukan gerakan nya. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Badan Kak Nilar makin kuat getaran nya. Kak Nilar menggelepar seperti ayang kena sembelih. Beberapa saat kemudian getaran makin perlahan dan Kak Nilar kelihatan lemah longlai. Mata terpejam rapat dan mulut sedikit terbuka.

Pakcik Muljah masih gagah. Gerakan maju mundur masih lancar. Kak Nilar terkulai lesu di bawah badan Pakcik Muljah yaang berkeringat. Beberapa minit kemudian terlihat badan Pakcik Muljah makin merapat ke celah paha Kak Nilar. Cerita kongkek Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak.

Badan Pakcik Muljah seperti kejang dan ah. Pakcik Muljah bersuara kuat. Mata Kak Nilar terbeliak. saya rasa Pakcik Muljah telah melepaskan benihnya ke rahim Kak Nilar. Kuat dan hangat tembakan Pakcik Muljah membuat Kak Nilar tersentak.

Pasti nya teramat sedap dirasai oleh Kak Nilar. Agak lama Pakcik Muljah merendamkan zakar nya dalamm pantat Kak Nilar. saya yaang melihat nya jg terasa nikmat. Tak terasa zakar ku jg menyembur kan air nikmat.

Lutut ku lemah. saya terduduk di muka pintu. Dua hari kemudian emak ku pulang. Kak Nilar memeluk mesra Pakcik Muljah. emak ku cuma tersenyum. Pakcik Muljah jg tersenyum senang.

Hanya saye yaang benci melihat sumbang mahram berlaku dalamm rumahku. Apalah dayaku.

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp


Cerita Lucah Melayu Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak cerita lucah seks
Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2017, cerita blue seks, jom jkkk, Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak kisah melayu seks, Pantat Akak Diteroka Zakar Bapak citer lucah