Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 | Hari tue Pak Andrul kerja tubuh kak Fiana cukup cukup hingga kak Fiana terangsang habis dan buat pertama kalinya batang kote Pak Andrul blh menegang keras stelah sekian lama tak digunakan. Di saat genting tersebut kak Fiana masih mampu mengawal keadaan dngn menasihati Pak Andrul agar mangahwininya secara sah, lepas itu barulah menikmati tubuhnya.

Pak Andrul mengeluh panjang mengenangkannasib nya. “Bersabar saja lah Pak Andrul, mungkiin ada yanng tersirat disebalik apa yanng terjadi, lg pun kalau ada jodoh tak ke mana kak Fiana tu, yanng penting berusaha” aku cuba memberi perangsang kepada Pak Andrul.

“Oh ya, Pak Andrul mahu kopi nanti aku buat kan, kopi tongkat ali campur madu” kata aku sambiil berlalu ke dapur. Pak Andrul jugak mengekori aku ke dapur. “Eh tak payah susahh susah lah Kiara, tapi kalau daah buat tu, Pak Andrul minum aje” ujar Pak Andrul merendah diri.

Citer Kongkek Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

filem melayu blue movie kongkek bohsia liar 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp

“Hai bila pekena kopi tongkat ali ni selalunya tongkat Pak Andrul turut sama menegak” sambung Pak Andrul lagi. “Entah lah sejak kenal Fiana tu, malam malam asyik bangun saja tongkat Pak Andrul nie, mahu pacak kat bini, die tak bagi, mahu pacak kat Fiana tak rasmi lagi” ujar Pak Andrul lg mengomel.

Aku hanye tersenyum dan faham sangat apa yanng dimaksudkan oleh Pak Andrul tu, tapi aku hanye bersikap berselamba. “Tapi bila daah menegak, Pak Andrul yanng lah susah, tak lena tidur dibuatnya sebab daah gian dan teringin sangat mahu bersetubuh dngn gadis daah 20 tahun tak merasa faraj , tak mahu buat macam mana, bini tak mahu layan, akhir nya bantal peluk juga lah jadi mangsa sampai tongkat Pak Andrul kendur” ujar Pak Andrul lg selamba.

Aku hanye tersenyum melayan Pak Andrul bersembang yanng mula menyentuh soal seks, aku faham Pak Andrul memanng gian sangat tue mahu bersetubuh. “Pak Andrul mintak lah elok elok dngn bini Pak Andrul tu, cakap lah kat die melayan suami tue wajib kalau tak berdosa” ujar aku lagi.

“Dah bebuih mulut Pak Andrul ni ceramah kat die tu, akhirnya kitaorang juga dituduhnya org tua gatal tak sedar diri, die tak tahu kalau kote Pak Andrul ni dibenam dlm faraj die tue silap hari bulan masih blh bunting die tu” ujar Pak Andrul lg yanng mula menyentuh cerita cerita hangat. Cerita kongkek Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Faraj aku kini mula berair krna dari tadi dirangsang nafsu berahi. “tak tahu mahu tolong macam mana lagi, sabar saja lah Pak Andrul” ujar aku mengakhiri perbualan krna aku daah mula rasa mengantuk dan kelentit meminta untk digaru krna terangsang.

“tak ape lah Kiara, Pak Andrul amat terharu di atas simpati Kiara tu, lg pun Kiara daah abncuh kopi nie, tak elok kalau menolak rezeki” ujar Pak Andrul tersenyum.

“Tegak pun tegak lah, nanti bagi bantal peluk satu Pak Andrul, bila tongkat Pak Andrul menegang nanti, Pak Andrul peluk bantal kemas kemas” sambung Pak Andrul lagi. “saya kesian tengok Pak Andrul tapi tahu mahu tolong macam mana, memanng aku faham sangat kalau lelaki tua ke muda ke kalau daah terangsang tue memanng tak blh duduk diam, mengalahkan kucing mahu beranak, samalah macam suami saya” ujar aku lagi.

“Sebenarnya aku tak sampai hati mahu tengok Pak Andrul macam tu, tak apa lah nanti aku tak kunci pintu bilik, kalau Pak Andrul rasa memanng daah tak tahan dan gian sangat, Pak Andrul lakukan apa yanng patut, semuanya atas diri Pak Andrul” ujar aku sambiil melirik kepadanya dan terus berlalu dlm bilik tidur aku meninggalkan Pak Andrul yanng agak tergaman.

Aku hanye tidur dngn berkemban kain batik saja tanpa seluar dlm dan coli, sebagai persediaan sekiranyanya Pak Andrul mahu menyetubuhi diriku malam ini. sambil membaca novel lucah aku mengentel gentel kelentit aku sehingga ianya cukup berair.

Kalau lah aku ni bukan bini org mahunya aku mengajak Pak Andrul bersetubuh secara terbuka, disebabkan status aku itu, biarlah Pak Andrul yanng mulakan sekiranya die mahu, bimbang jugak nanti aku dilabel sebagai bini curang.

Aku terjaga dari lena bila terasa ada tangan yanng meramas ramas payudara , aku terkejut dan dlm kegelapan aku terus memegang tangan tersebut. kemudian aku mendengar bisikan, “Kiara Pak Andrul nie, sorry Kiara Pak Andrul tak tahan daah gian sangat batang kote Pak Andrul nie” bisik Pak Andrul kat telinga saya.

Cerita Seks Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 Kisah Lucah

“Ohh Pak Andrul” terkejut saya, jawab aku sambiil melepaskan tangan Pak Andrul dan meletakkannya kembali ke atas payudara saya. “Pak Andrul main lah puas puas dan buat apa yanng Pak Andrul mahu, aku tak kisah, tapi aku mengantuk nie, Pak buat sorang saja lah ye” jawab saya.

“Sayang Kiara tidur lah, biar Pak Andrul belai Kiara sampai terlena” jawab Pak Andrul. Romantis jugak Pak Andrul nie, fikir saya. aku dapat rasakan Pak Andrul mula mengosok gosok permukaan faraj aku yanng sdh sedia basah tu, lepas tue die berbisik kat telinga saya, “Kiara, Pak Andrul daah tahan sangat nie, Pak Andrul mahu masukkan kote Pak Andrul ye” bisik Pak Andrul.

Aku mengangguk dan menarik tubuh Pak Andrul supaya menindih tubuh saya. “Pak Andrul kitaorang berselimut lah dulu, seganlah aku buat dlm keadaan terbuka” ujar saya. Pak Andrul menarik selimut menyelimuti tubuh kitaorang berdua, aku melucut kan kain batik yanng masih di tubuh aku dan berbogel sepenuhnya di sebalik selimut tersebut.

“Pak Andrul bukalah baju” ujar saya. “Pak Andrul hanya mahu rasa faraj Kiara je” jawab Pak Andrul. “saya daah bagi satu badan ni kat Pak Andrul, Pak Andrul pun kena bagi satu badan juga” ujar aku lagi.
Kisah Melayu Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

  • “Baiklah sayang, bukan apa sebenar Pak Andrul segan maklum lah org tua” jawab Pak Andrul merendah diri. “saya tak kisah Pak Andrul janji aku dapat rasakan tubuh Pak Andrul bersatu dngn tubuh saya” jawab aku sambiil mengerang bila terasa Pak Andrul mula mengesel gesel kepala kote nya pada lurah faraj aku yanng sdh licin dngn air berahi aku itu.
  • “Pak Andrul masuk kan ye” ujar Pak Andrul lagi. “Silakan lah, tapi pelan pelan ye Pak Andrul” ujar aku lagi. aku mengerang bila bibir faraj aku mula terbuka untk menerima kemasukan batang kote Pak Andrul ke dlm nya. Cerita kongkek Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.
  • Pak Andrul mengeluh kesedapan, stelah separuh kote nya memasuki faraj saya, ditariknya keluar dan menekannya masuk kembali kali ini dngn lebih dlm sehingga hampir keseluruhan kepan jngan batang Pak Andrul tenggelam di dlm rongga faraj saya.

Aku sedikit menjerit menehan kesenakan krna ini lah kali pertama rongga faraj aku diteroka sedalam dalamnya sehingga menyentuh pintu rahim saya. Pak Andrul membiarkan batang kote nya terendam didasar faraj saya, aku yanng kegelian dan kesenakan itu lantas mengemut dan mencengkam kemas batang kote Pak Andrul itu sehingga tubuh aku terasa kejang dan mengeluarkan sperma aku untk klimak aku yanng pertama.

Pak Andrul membiarku aku mencapai kepuasan batin saya, selepas itu Pak mula menggoyang goyangkan jubur nya dan memusing musing kote nya yanng masih terendam rapat dlm faraj saya. Geselan kepala kote nya yanng menyentuh batu merinyam aku dan bulu bulu di pangkal kote nya yanng lebat itu mengosok gosok kelentit menyebabkan aku kembali terangsang.

Apatah ketika itu Pak Andrul giat meramas dan mehisap puting payudara saya. Penat klimak yanng pertama belum hilang kini aku kembali terpancut untk klimak aku yanng kedua. aku rasakan rongga faraj kini bagaikan telaga yanng selepas hujan dilimpahi oleh air berahi saya.

Tubuh aku menjadi lemah lesu, tapi aku gagah kan jugak untk menahan asakan kote Pak Andrul yanng mula menghenjut faraj aku dngn rentak perlahan tapi padu. kote nya sentiasa menyentuh pintu rahim dan batu merinyam aku setiap kali ditusuk hingga kedasar rongga faraj saya.

Cerita Malay Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

Gaya Pak Andrul yangtidak memaksa pinggangnya membolehkan die menhenjut faraj aku dlm tempoh yanng agak lama. Tubuh aku sdh basah bermandi peluh bgitu jugak dngn Pak Andrul, tetapi bgitu kote nya masih gagah menikam faraj saya.

Aku telah pun klimak untk kali ke tiga ketika Pak Andrul rancak menghenjut faraj saya. Kini segala sendi aku terasa lenguh, mahu gerak kan kaki pun aku rasa tak mampu.

Walau pun sdh klimak tiga kali, kesedapan dan kegelian masih terasa pada faraj aku setiap kali kote Pak Andrul keluar masuk dari rongga faraj saya. Ini tak blh jadi fikir saya, aku sebenar nya sdh tak larat lg daah mahu mengangkang untk Pak Andrul, aku mesti melakukan sesuatu untk mempercepat Pak Andrul untk mencapai kepuasan nya.

Dngn sisa tenaga yanng ada aku membalas asakan Pak Andrul dngn memeluk kemas tubuh nya dan mula meromeng leher dan tengkuk nya, manakala kaki aku silangkan pada pinggang nya menyebabkan kote nya tertanam rapat di dlm rongga faraj saya. Cerita kongkek Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Aku menahan kegelian dan kesenakan akibat tekanan kepala kote nya yanng rapat pada pintu rahim saya, dngn sekuat hati aku mengemut ngemut otot faraj aku untk mencengkam batang kote Pak Andrul.

Teknik yanng aku pelajari dari buku yanng dikenali sebagai kemutan anjing aku gunakan pada Pak Andrul. Pak mula mendesis kesedapan dan memuji muji diriku, ketika itu jugak aku mula merasa kepala kote nya mula bedenyut denyut dan mengembang ngembang, di saat itu jugak aku terangsang tahap maksimum.

Aku mengerang kuat ketika Pak Andrul melepaskan berdas das pancutan sperma nya yanng menghangatkan rahim saya, terkejut dngn kehangatan tersebut, aku jugak melepas kan sperma aku untk klimak yanng keempat, aku terdampar kepenatan dan kelesuan terasa gelap dunia aku seketika, tetapi bgitu aku masih lg dapat merasakan kote Pak Andrul yanng masih berterusan memuntahkan sperma nya yanng sehinggalah ke titisan yanng terakhir yanng memenuhi setiap rongga faraj saya.

Hampir dua minit kote Pak Andrul memuntah kesemua sperma nya yanng tersimpan bgitu lama kedalam rongga faraj saya. Selepas itu Pak Andrul terdampar kelesuan di atas tubuh saya. jubur dan cadar katil lencun dngn cairan mani yanng mengalir keluar dari faraj saya.

Aku minta Pak Andrul bangkit dan mencabut kote nya yanng masih terendam dlm faraj saya, krna aku mahu ke bilik air dan menukar cadar yanng lencun itu. aku membuka lampu bilik dan agak terperanjat melihat kepan jngan kote Pak Andrul yanng masih separuh tegang itu. Cerita kongkek Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Pada perkiraan aku hampir 9″ iaitu hampir dua kali ganda kepan jngan kote suami saya, patutlah aku kesenakan dikerjakan nya. Pak Andrul mengucapkan berbanyak bannyak terima kasih kepada aku dan memuji muji layan aku tersebut serta tak tahu mahu membalas jasa aku tersebut. aku hanye tersenyum, “Pak Andrul pun apa kurang nya mengalahkan suami saya” balas saya. “Kita habis kan kat sini saja lah Pak Andrul, lepas ni anggaplah tiada apa yanng berlaku di antara kita” tambah aku lagi. “Ye lah Kiara.

Pak Andrul pun harap macam tu, tapi kalau Pak Andrul teringin mahu rasa lagi, blh ke” tanya Pak Andrul bergurau. aku tergelak, “cukuplah dngn apa yanng Pak Andrul dapat tu, lepas ni kalau teringin mahu lagi, cepat cepat lah Pak Andrul kahwin dngn kak Fiana tu” ujar aku lagi. “Ye la Kiara, selepas ni apa mahu jadi pun jadi lah Pak tetap berkahwin dngn Fiana tu, memanng nikmat dan sedap lah kalau dapat bersetubuh dngn gadis nie” ujar Pak Andrul sambiil berlalu dari bilik saya.

Cerita bahagian #1
Cerita bahagian #2
Cerita bahagian #3

filem melayu blue movie kongkek bohsia liar 3gp
filem melayu blue video melayu lucah 3gp
filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp


Cerita Lucah Melayu Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 cerita lucah seks
Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 Cerita kongkek kisah blue seks melayu Isteri bernafsu citer lucah Malaysia kisah kongkek novel kongkek blue Seks 2017, cerita blue seks, jom jkkk, Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 kisah melayu seks, Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 citer lucah