Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek – Namaku Ammy, saya adalah seorang surirumah yg berumur 30 tahun, saya berkahwin denngan Dillo. Suatu malam rumahku dikunjungi oleh bapa ku yg tinggal tak jauh dari rumahku. diorang meminta untk bermalam di rumahku semalam dua krn telah bergaduh denngan emakku.

Saya dan suamiku tak berkeberatan membenarkan bapa bermalam dirumah kami. Suamiku jg gembira krn diorang terpaksa menghadiri mensyuarat di Kuala Lumpur keesokan hari selama dua hari. “Bagus jg bapa di sini sebab saya terpaksa ke kuala lumpur esok. Tidaklah saya risau sangat jika bapa tinggal di sini, dapat tengokkan Ammy dan anak anak Bohan, ” kata suamiku.

“Ye la bapa. tidaklah Ammy takut sangat bila malam, ” sambungku. “bapak tak kisah, terima kasih la krn benarkan bapa bermalam di sini, ” jawab bapa. bapa telah berusia 69 tahun, tetaapi badannya msh tegap, maklumlah orang kampung banyakk amalan petuanya.

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue video melayu lucah 3gp

“Kenapa bapa bergaduh denngan mak? ” Tanyaku. “Entahla. mak kau asyik membebel saja, bapa pun tak faham, ” jawab bapa denngan nada agak sedih. Kesian jg saya mendengar keluhan bapa krn saya jg tahu yg mama bersikap acuh tak acuh dalamm menberikan perhatian terhadap bapa. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Malam itu kita tak banyakk bersembang krn kesian melihat bapa yg kepenatan lg pun suamiku akan berangkat ke Kuala Lumpur esok. Keesokan harinya selepas suamiku bertolak ke Kuala Lumpur, saya melakukan aktiviti harianku sebagai suri rumah seperti biasa.

Anak anakku pula ke sekolah, jadi tinggallah saya dan bapa di rumah. saya melihat bapa asyik termenung, mgkin mengenangkan nasibnya. saya merasa bapa mgkin mengalami perselisihan yg agak besar denngan emak.

Kisah Kongkek Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Malam itu saya cuba bersikap biasa denngan bapa , ketika saya menyiapkan makan malam, bapa dan anak anakku berada di ruang tamu menonton tv. Selesai makan malam, lebih kurang pukul 10 malam anak anakku semuanya masuk tidur krn esok mereka bersekolah.

Saya pula sibuk di dapur mengemas pingang mangkuk, bapa berada di ruang tamu dan msh termenung. “Hai bapa. termenung aje, teringatkan mak kat rumah ke? ” Tegurku memecah kesunyian.

“Ishh. takde lah Ammy, kalau bapa ingatkan kat diorang pun bolehh dapat apa, mak kau dahh tak sayang kat bapa , ” denngan nada terkejut bapa menjawab. “Eh bapa nie, tak baik cakap macam tu. mana bapa tahu mak dahh tak sayang bapa lagii? ” Tanyaku.

“Kalau mak msh sayang kat bapa , diorang buat macam Ammy ni haa. makan minum disedia, layan laki denngan baik, ni tak asyik ingin berleter saja kerjanya, ” jawab bapa.

“Manalah tahu. biasanya selalu tidur berdua, malam ni bapa keseorangan pulak, ” tambah ku dan bapa ketawa kecil mendengarnya. “Apa sebab bapa dan mak bergatuh, cuba bagitahu Ammy, ” tanyaku.

“Takde ape la Ammy, masalah kecil je, ” jawab bapa. “Ammy tahu ni mesti masalah besar, sebelum ni bapa tak pernah merajuk macam nie. cakapla bapa. bagitahu Ammy, Ammy ni kan anak bapa. ” pintaku. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

“Kalau kau ingin tahu sangat, baiklah. bapa ni dahh hampir 6 tahun tidur berseorangan, sejak adik kau lahir sehingga sekarang, mak kau tak pernah melayan kemahuan batin bapa , tiang bendera bapa ni msh bolehh menegang, kalau dahh tegang mestilah perlu tempat untk disalurkan, kat mana lg kalau tak kat tubuh mak kau, tapi mak kau selalu menolak bila diajak bersama, sebab itulah marah sangat, ” kata bapa.

Saya agak terkejut dan sedikit malu apabila mendengar cerita dari bapa , tetaapi saya faham sebab saya sdh berkeluarga. “Ala bapa. mak kan dahh tua, sebab tuu la diorang tak nak melayan bapa , ” jawabku.

Walaupun ada perasaan malu untk bercakap soal seks denngan bapa , saya terpaksa krn saya yg memaksa bapa agar memberitahu masalahnya padaku. “bapak tahu, tapi bapa pun ada nafsu. tak kan sekali sekala pun tak boleh. bapa pun tua jugak. habis bapa ingin buat macam mana, tak kan bapa ingin cari pelacur. ” bapa berkata denngan nada geram. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Saya terkejut mendengar kata kata bapa , saya tak meyangka bapa berkata sedemikian. “Sabarla bapa. ” saya cuba menyabarkan bapa. Baru saya tahu kenapa bapa bergaduh denngan emak. Ini krn kemaruk nafsu seks bapa yg gian untk merasai pantat wanita.

Patutlah ketika makan semua malam tadi saya perasan yg bapa asyik merenung payudara ku yg tertonjol disebalik t shirt nipis yg saya pakai. sudah menjadi kebiasaanku bila di rumah, saya hnya berbaju t shirt dan berkain batik tanpa memakai coli dan seluar dalam.

Saya jg merasa kesian denngan masalah yg di hadapi bapa. “Kau ni Ammy, jngan jadi macam mak kau. jaga hati dan perasaan suami kau. penuhi keinginan suami kau seab itu memanng tangugjawab seorang isteri, ” kata bapa lagii.

“Ye la bapa , Ammy tahu. tapi abang Bohan mana ingin pandang sangat Ammy nie, tubuh dahh gemuk. diorang tuu pun asyik sibuk je, takde masa sangat kat rumah, ” jawabku.

“Eh. mana ada gemuk, apa la Bohan tu. kau yg cantik ni di tinggalkan kat rumah. Kalau bapa , bapa ingin sentiasa di sisi isteri yg cantik macam kau nie, ” kata bapa memujiku.

“Ala bapa , Ammy ni mana cantik sangat. anak dahh tiga, tubuh pun tak menarik lagii. tuu yg abang Bohan tak ingin pandang kot! ” saya menjadi sedikit bangga denngan pujian bapa.

“Betul Ammy. kau ni msh cantik, tubuh kau msh solid dan mengiurkan lelaki memandang. macam mak kau masa muda dulu. tapi mak kau tuu perangai diorang teruk sikit, ” bapa memujiku lagii, saya menjadi gembira mendengar pujian dari bapa.

“tak pe lahpapa , sabar saja lah, dahh perangai mak macam tu. Ammy ingin selesaikan kerja kat dapur tuu dulu, lepas tuu kitaorang sambung bercerita, ” kataku sambill bangun dan terus ke dapur. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Ketika saya terbongkok bongkok dalamm keadaan menonggeng mengemas dan menyusun pinggan mangkuk, saya tak perasan yg bapa berada di belakangku. Bila saya bangun jubur ku terkena bahagian hadapan tubuhnya, menyebabkan bapa hampir terjatuh.

Bapa telah memegang jubur ku sehingga tubuhnya rapat pada bongkah jubur ku untk mengelak dirinya dari terjatuh. saya dapat merasakan kekerasan batang zakar bapa menempel tepat pada lurah jubur ku.

Cerita Malay Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek Citer Seks

Mungkin batang zakar bapa mengeras ketika kita berbual bual tadi atau bapa terangsang apabila melihat saya yg tertonggeng itu. saya tak pasti tetaapi saya tahu keadaan bapa yg sedanng kemaruk nafsu itu akan cepat terangsang.

Saya jg merasa sedkit terangsang apabila merasa batang zakar bapa di lurah jubur ku, saya sekarang cepat terangsang krn sdh beberapa minggu suamiku tak menyetubuhiku. “bapak nie. terkejut Ammy. ” tegurku dan bapa mula menjarakan tubuh dari jubur ku.

“Maafkan bapa Ammy, bapa tak sengaja. tak perasan pulak Ammy ingin bangun. bapa ingin basuh tangan nie. ” jawab bapa tersenyum. “Tu la bapa nie, nasib baik terlanggar jubur Ammy, kalau terlanggar benda lain, entah apa akan terjadi. ” tak sangka kata kata itu keluar dari mulutku.

Cerita Blue Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Ini mgkin krn saya mula bernafsu, pantat ku mula berdenyut denyut krn merasakan kekerasan batang zakar bapa yg menempel pada lurah jubur tadi. tetaapi saya tak meyangka saya bolehh terangsang denngan bapa ku sendiri.

Mungkin sebab krn sekarang ini saya dahagakan belaian suamiku. “bapak ingin kopi. nanti Ammy buatkan? ” Cepat cepat saya bertanya krn saya merasa malu denngan kata kataku tadi. “Kopi apa. ” tanya bapa.

“Kopi tongkat ali campur madu, ” kataku sambill mengambil cawan untk membuat kopi. “Eh tak susah susahlah Ammy, tapi kalau dahh buat tuu bapa minum aje, ” kata bapa.
Cerita Blue Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

  • “bapak nie. nah. ” saya menghulurkan air itu kepada bapa dan bapa terus meminumnya. “Bila kena kopi tongkat ali ni selalunya tongkat bapa turut sama menegak, entahlah. sejak akhir akhir ni malam malam asyik bangun saja tongkat bapa nie, ingin pacak kat mak kau, diorang tak bagi, ” kata bapa lagii.
  • Saya hnya tersenyum dan faham apa yg dimaksudkan oleh bapa , saya bertambah terangsang mendengar kata kata bapa tapi saya hnya bersikap biasa. “Bila dahh menegak, bapa yg susah, tak lena tidur dibuatnya, ingin buat macam mana, mak kau tak ingin layan, ” ujar bapa lagii.
  • Saya tahu perbualan bapa mula menyentuh soal soal seks, saya tahu yg bapa memanng gian sangat ingin bersetubuh. saya jg merasa kesihan denngan nasib bapa , jika bolehh saya nak menolongnya.
  • “bapak mintaklah elok elok denngan mak, cakaplah kat mak. melayan suami tuu wajib kalau tak berdosa, ” kataku. “Dah bebuih mulut bapa ni ceramah kat mak kau tu, akhirnya bapa pula dituduhnya orang tua gatal tak sedar diri. Mak kau tak tahu yg bapa ni teringin sangat ingin bersetubuh, ” jawab bapa. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek
  • Pantat ku kini mula berair krn dari tadi dirangsang nafsu berahi. “Ammy kesian tengok bapa tapi tak tahu ingin tolong macam mana, memanng Ammy faham sangat kalau lelaki dahh terangsang tuu memanng tak bolehh duduk diam, samalah macam abang Bohan tu, ” kataku lagii.
  • “Apa bolehh buat Ammy, takkan la kau ni anak bapa. kalau tak dahh lama bapa peluk peluk tubuh seksi kau, ” jawab bapa membuatkan saya mula tergoda. “Ala bapa nie. tubuh Ammy ni seksi ke? ” Tanyaku.

Citer Lucah Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

“Eh kau ni Ammy. bapa tak bohong, kalau bapa dapat seminggu tak makan pun tak pe, ” jawab bapa. “Sebenarnya Ammy tak sampai hati ingin tengok bapa macam nie, tapi Ammy tak tahu ingin tolong macam mana. Ammy dahh ngantuk nie, Ammy masuk tidur dulu la bapa , ” kataku sambill berlalu ke dalamm bilik tidurku meninggalkan bapa.

Saya terjaga dari tidur apabila merasa ada tangan yg meramas ramas payudara ku, saya terkejut dan dalamm kegelapan saya terus memegang tangan tersebut. “Ammy. bapa nie, maaf la Ammy, bapa dahh tak tahan ni bila tengok tubuh Ammy yg menghairahkan nie. ” bisik bapa di telingaku. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

“Ehh. bapa , terkejut Ammy. apa bapa buat nie, Ammy ni kan anak bapa , ” jawabku. “Tolonglah Ammy. kasihankan la bapa , sekali je. bapa teringin sangat ingin merasa pantat , lagipun bukannya luak apa apa pun. Kau pun bukannya anak dara lagii, tolong la Ammy. sekali ini je. bolehh ye Ammy, ” rayu bapa.

“Tapi Ammy takut la bapa. ” kataku. “Boleh la Ammy, bapa tahu kau seorang anak yg baik. kau jngan takut. tak siapa yg tahu kalau kitaorang tak pecahkan rahsia nie. Anggap sajalah kau membalas jasa bapa. bolehh ye Ammy. ” renggek bapa sambill tangannya meraba dan meramas kembali payudara ku.

Rabaan dan ramasan bapa di payudara ku mula merangsangkan nafsuku. saya hnya mendiamkan diri membiarkan tangan bapa terus bermain main di dadaku. Melihat diriku diam dan membiarkannya meramas ramas payudara ku, bapa semakin berani.

Saya dapat rasakan bapa mula mengosok gosok permukaan pantat ku yg mula basah. “Ammy. bapa dahh tak tahan sangat nie, bapa ingin masukkan batang zakar bapa dalamm ni ye. ” bisik bapa sambill menekan nekan pantat ku.

Saya yg sdh terangsang hnya diam dan mengangguk lalu menarik tubuh bapa supaya menindihi tubuhku. bapa naik menindihi tubuhku lalu memeluk erat tubuhku. bapa mula menarik bajuku ke atas dan menanggalkannya, bapa jg melucutkan kain batik yg msh di tubuhku dan berbogellah saya di dalamm pelukkannya.

Citer Kongkek Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Payudara ku diramas ramas beberapa kali lalu bapa memanggalkan kain pelikatnya. bapa yg tak berbaju itu mula menganggkangkan kakiku, saya mengerang apabila terasa bapa mula mengesel gesel kepala batang zakar nya pada lurah pantat ku yg sdh licin denngan air berahiku.

“bapak masukkan ye. ” bisik bapa lagii. saya hnya mendiamkan diri sambill memejam mataku menanti tusukkan batang keras bapa. saya mengerang apabila bibir pantat ku mula terbuka untk menerima kemasukan batang zakar bapa kedalam pantat ku.

Bapa mengeluh kesedapan ketika batang zakar nya mula menguak masuk, stlah separuh batang zakar bapa memasuki pantat ku, di tariknya keluar dan ditekannya masuk kembali denngan lebih dalamm sehingga keseluruh kepan jngan batang zakar bapa tenggelam didalam rongga pantat ku.

Saya menjerit perlahan menahan kesenakkan krn inilah kali pertama rongga pantat ku diteroka sedalam dalamnya sehingga menyentuh pintu rahimku. bapa membiarkan batang zakar nya terendam di dasar pantat ku, saya yg kegelian dan kesenak an itu mengemut dan mencengkam kemas batang zakar bapa sehingga tubuhku terasa kejang dan mengeluarkan air klimaksku yg pertama. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Memang besar dan panjang batang zakar bapa kurasakan sehingga rongga pantat ku terasa penuh. bapa menggoyang goyangkan jubur nya memusing musingkan batang zakar nya yg msh terendam rapat di dalamm pantat ku.

Geselan kepala batang zakar bapa yg menyentuh pintu rahimku denngan bulu bulu dipangkal batang zakar nya yg lebat itu mengosok gosok kelentikku sambill bapa meramas dan menghisap puting payudara ku menyebabkan saya bertambah terangsang.

Tubuhku menjadi lemah, tetaapi saya gagahi jg untk menahan asakan batang zakar bapa yg mula menghenjut pantat ku denngan rentak perlahan. batang zakar bapa sentiasa menyentuh pintu rahimku setiap kali ditusuk hingga kedasar pantat ku.

Kisah Seks Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Bapa menujah pantat ku dalamm tempoh yg agak lama dan batang zakar nya msh gagah menikam pantat ku. saya telah pun klimaks untk kali ke dua ketika batang zakar bapa rancak menghenjut pantat ku.

Walau pun sdh klimaks dua kali, kesedapan dan kegelian msh terasa pada pantat ku setiap kali batang zakar bapa keluar masuk dari rongga pantat ku. saya membalas tujahan batang zakar bapa denngan memeluk kemas tubuhnya denngan mengemut kuat batang zakar nya, kakiku disilangkan pada pinggangnya menyebabkan batang zakar bapa tertanam rapat di dalamm pantat ku. Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek

Saya menahan kegelian dan kesenakan akibat tekanan kepala batang zakar bapa yg rapat pada pintu rahim ku, denngan sekuat hati saya mengemut ngemut pantat ku mencengkam batang zakar bapa.

Bapa mula mengerang kesedapan dan memuji muji diriku, ketika itu jg saya mula merasakan batang zakar bapa mula bedenyut denyut dan mengembang ngembang. bapa mengerang kuat ketika melepaskan pancutan sperma nya yg menghangatkan rahimku, saya jg melepaskan air klimaksku yg ketiga.

Saya terdampar kepenatan dan saya dapat merasakan batang zakar bapa msh memuntahkan sperma nya sehinggalah memenuhi setiap rongga pantat ku. Selepas itu bapa tedampar kelesuan di atas tubuhku beberapa minit dan saya minta bapa mencabut batang zakar nya krn saya nak kebilik air.

Saya membuka lampu bilik dan saya agak terperanjat melihat kepan jngan batang zakar bapa yg msh separuh keras itu. Hampir sekali ganda kepan jngan denngan batang zakar suamiku, patutlah saya kesenakkan dikerjakan bapa.

Bapa mengucapkan berbanyak banyakk terima kasih kepadaku dan memuji muji layanan saya dan mengatakan saya sdh membalas jasanya sebagai seorang anak. saya hnya tersenyum bangga mendengar pujian bapa. “Kita habiskan di sini ajelah bapa , lepas ni anggaplah tiada apa apa yg berlaku di antara kita, ” kataku.

“Ye lah Ammy, bapa pun harap macam tu, tapi kalau bapa teringin ingin rasa lagii. bolehkan? ” Tanya bapa. “Lepas ni kalau teringin ingin lagii, pujuklah mak, ” jawabku.

“Kalau mak tak bagi jugak, bapa mintak denngan Ammy bolehh sebab memanng nikmat dan sedaplah kalau dapat bersetubuh denngan Ammy, ” Tanya bapa. “Tengoklah nanti, kalau bolehh Ammy bagi. krn bapa Ammy sanggup, ” jawabku sambill tersenyum.

“Terima kasih sayang. Ammy lah anak yg bapa paling sayang. Ammy memanng anak yg baik krn sanggup berkorban demi bapa , ” kata bapa sanbil berlalu dari bilikku. mungkin malam esok saya akan menjadi tempat untk memuaskan nafsu bapa lagii.

Saya pun tak tahu sampai bila saya hrs memuaskan nafsu bapa tetaapi saya tak kisah. krn bapa , saya sanggup berkorban untk menjadi anak yg berjasa.

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp


Cerita Lucah Melayu Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek cerita lucah seks
Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2018, cerita blue seks, jom jkkk, Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek kisah melayu seks, Ghairah Anak Dan Bapa Kandung Kongkek citer lucah