Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar

Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar | saye Mulan kulit putih, berambut hitam, tinggi 163 cm, berat 47 kg dan berwajah melayu dan agak jepun. sebagai seorang awek mereka tak akan sukakan segala perkara tentang sex.

Namun cerita lepas membuatkan saye “gile” lebih teruk dari lelaki. Ceritanya begini. saye sibuk belajar ketika itu untk spm. Permulaan detik study ini telahpun bermula sejak saye di tingkatan empat lagi.

Novel rogol Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar Kisah kongkek

Memandangkan prestasi saye semakin baik dan static di tempat peertama di dalamm kelas sains biologi. mama mula melonggarkan kebebasanku. Suatu malam sabtu, Cerry menalifon saye dan mengajak saye “overnight” di rumah Nilima di bandar.

filem melayu blue filem kongkek isteri orang 3gp
filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp

Untung saye malam u mama beri kebenaran pada aku. kita tiba di rumah Nilima tapat pada jam 9 malam. Cerry dan saye masuk ke dalamm rumah itu dengann selamba seperti selalu.

Orang tua Nilima takde rumah malam ni. Mereka ke Terengganu. Malam itu kitaorang terus belajar sehingga larut malam. Study dengann diaorang nie senang. Pandai pandai laa katakan. Kalau tak tau pun blh tanya kat abang Johny.

Kita berhenti malam itu selepas semua daah mula menguap. kita turun dulu ke dapur untk supper. Abang Johny ada kat dapur tengok tv kecik. Sebelum tido kitaorang citer citer dululah pasal macam macam.

Masa tulah saye tau yg dua orang nie lesbian. Terang terang mereka bercumbu depan aku. saye terpaku. Mereka cium cium dari bibir, tekak, telinga, bahu dan tetek. Makin lama mereka kian stim antara satu sama lain. Citer sex Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar.

Nilima menjilat tetek Cerry dengann penuh syahdu. Putingnya digigit gigit. Cerry mengerang kesakitan dalamm asyik. Nilima kemudiannya terus membaringkan Cerry dan membuka terus gaun tidur Cerry. (Kami semua suka pakai gaun waktu malam).

Nilima menggigit panties Cerry dan menariknya kebawah agar terbuka. Cerry pula hnya merelakan diri. sambiil mereka bermesra Nilima memandang mandang aku. saye cepat cepat lari keluar dan turun ke bawah.

Saye sebenarnya daah stim daah saye takut akan terjebak dengann mereka. Di bawah saye duduk di ruang rehat di depan tv sambiil memegang cipap aku. Kemudian Abang Johny masuk.

Kisah seksi Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar Cerita syok

“Buat ape kat sini?” “boring laa” “Dah habis belajar?” “Sudah” kitaorang terdiam seketika. saye mencari idea untk berbual. “Buat ape sorang sorang kat bawah ni?” saye memulakan semula perbualan sambiil menekan nekan butang remote control tv.

Belum lagii sempat Abang Johny mahu bukak mulut. saye tertekan butang ‘play’ pada video. Sebuah filem lucah terpapar di kaca tv. Muka Abang Johny pucat dalamm malu. dia langsung tak berkata apa apa.

Kita terus diam dan menonton filem itu. ingin pecah rasanya tetek nie tahan stim. saye kemudian menoleh pada Abang Johny yg agak rapat disebelah aku. Abang Johny terus memegang saye dari pipi ke belakang telinga dan terus meletakkan bibirnya pada bibir saye dan terus mengulum lidah ini.

Cerita nakal Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar Cite rogol

  • Saye stim dan terpaku. Aband Johny tersenyum dan merapatkan lagii bibirnya. saye terus bangun dan berlari menaiki tangga. Abang Johny menyambar tangan saye dan menarik saye kembali ke coutch panjang di depan tv.
  • Abang Johny menghimpit saye dan terus mengulum lidah aku. Perlahan lahan Abang Johny menarik skirt gaun tidur saye dan terus meraba cipap aku. saye sudh tak berdaya berlaku apa apa lagii selain dari hnya merelakan diri dan menikmati keindahan dunia ini. Kisah Blue Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar.

Abang Johny bangun dan bertelanjang. saye tergamam. Susuk tubuhnya cukup nenarik dengann perhiasan bersaiz cemerlang. 6 inchi lebih rasanya. Abang Johny menarik saye yg masih berbaju tanpa apa apa dari pusat ke bawah untk mengulum zakar nya.

Saye terus melakukannya secara spontan. zakar nya saye kulum kulum sambiil menjilat testisnya yg cantik tergantung di bawah zakar nya. Perlahan lahan saye bangun sambiil muncium tubuhnya yg sasa itu.

Kemudian saye menolak Abang Johny ke couch dan duduk di atasnya dengann menggesek gesekkan cipap saye dengann zakar nya sambiil bercumbu cumbu. Abang Johny bangun dengann kalinya masih terlentang dan saye masih di atasnya.

Cite lucah Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar Citer blue

Abang Johny membuka baju tidurku yg 75% sutera. dia mengucup ngucup lurah di antara bukit bukit dara ini sambiil membuka kancing bra aku. Maka terserlahlah tetek yg kian lama menegang dan bertambah pejal.

Abang Johny mencium, menjilat tetek saye dengann penuh asyik. saye mula mengerang. Abang Johny semakin agresif. dia memegang pinggangku dan membaringkan aku. Abang Johny cium saye dari bibir ke bawah.

Cerpen seronok Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar Cerpen lucah

Saye dapat rasakan kebasahan pada cipap aku. Hujung hidung Abang Johny akhirnya sampai ke cipap aku. dia membuka bibir cipap saye dan menjilat biji pada organ itu. saye menjerit.

Nikmat dunia ini tak dapat saye tahan. Abang Johny menggangkangkan saye dan memasukkan zakar nya kedalam cipap aku. Semakin lama semakin laju asakannya. Akhirnya Abang Johny mengeluarkan zakar nya dan memancut di mulut aku.

Saye terus mengulum ngulum zakar nya sehingga maninya ‘halted’. Abang Johny terbaring di sebelah saye dan membisikkan kata “I like ur way!” dan kitaorang terus tertidur di atas sofa itu sepanjang malam.

Keesokkan pagi, saye bangun awal dan menyiapkan diri. Cerry dan saye pulang sebelum jam 12. Selepas itu kitaorang selalu overnight di rumah Nilima. saye mula berjinak jinak dengann lesbian sejak abang Johny ke Australia untk belajar.

Pastinya Abang Johny dapat tubuh wanita aussie yg lebih menarik dari saye di Nilima tapi kitaorang tak pernah tinggal masa untk bersama sekiranya Abang Johny pulang bercuti.

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp
filem melayu blue filem kongkek isteri orang 3gp


Cerita Lucah Melayu Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar cerita lucah seks
Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2017, cerita blue seks, jom jkkk, Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar kisah melayu seks, Cipap Adik Dihenjut Abang Zakar Besar citer lucah