Janda Muda Seksi Faraj Masih Ketat #2

Janda Muda Seksi Faraj Masih Ketat #2 | “Lissa dahh lama sayang kat abang dan inginkan saat saat indah macam nii bersama abang, bolih Lissa panggil abang dgn panggilan sayang?”. saye tersenyum dgn pertanyaan Lissa dan menganggok tanda setuju. “Lissa, kami berdua adalah kawan paling rapat malah kami telahpun bersatu sekarang. Abang akan selalu setuju dgn Lissa dan batang kote abang jg setuju”.

Read moreJanda Muda Seksi Faraj Masih Ketat #2

Janda Muda Seksi Cipap Masih Ketat #1

Janda Muda Seksi Cipap Masih Ketat #1 | Lissa seorang janda muda berumur 19 tahun, tak ada anak. dia agak liar skit, sebab tu laki dia ceraikan die. dia kawen dulu dari saya atas kehendak ibubapa dan bercerai selepas 5bulan kawen. Lissa memanng rapat dng bini saya dan aku, bila ada masalah dia akan serita kat aku.

Read moreJanda Muda Seksi Cipap Masih Ketat #1

Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung | ketika saye belajar di sebuah universiti. selalunya pada hujung minggu, saye akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam. kadang kadang trus tido sahaja kat situ. mahu nak kalau dahh dekat mahu submit projek. dan dlm pusat pengajian saye nie, terdapat seorang lecturer cukup anggun.

Read moreBercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

Zakar Gatal Ku Memantat Janda Ganas

Zakar Gatal Ku Memantat Janda Ganas | Jika ingatkan balik kisah kongkek dengan perempuan ni, saya teringat balik saat saat di mana kesucian teruna saye telah tercemar. korang mesti tak percaya punya kalau saya bagi tau, yg kali pertama saya main pantat perempuan masa umur saya daah 23 tahun.

Read moreZakar Gatal Ku Memantat Janda Ganas