Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2

Isteri Cantik Dijolok Butuh Doktor #2 | Sepuluh hari selepas kedatangan haid aku menelefon Doktor Jendry. aku menerima tawarannya and bersedia menerima benihnya. Doktor Jendry meminta aku datang pada petang Sabtu jam 5 petang. aku bersetuju kerana petang itu aku tak bekerja. suami aku seperti biasa sibuk dngan bisnesnya.

Read more

Isteri Cantik Dijolok Konek Doktor #1

Isteri Cantik Dijolok Konek Doktor #1 | Perkahwinanku diatur oleh keluarga. Waktu itu umurku 20 tahun sdg kan umur suami saye 35 tahun. Sebagai seorang pengacara tv, saye sememangnya mempunyai wajah yanng cantik. Pada mulanya saye malas memikirkan soal kahwin tapi krna didesak oleh keluarga maka sebagai anak yanng taat saye menurut saja.

Read more

Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3

Isteri Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 3 | Hari tue Pak Andrul kerja tubuh kak Fiana cukup cukup hingga kak Fiana terangsang habis dan buat pertama kalinya batang kote Pak Andrul blh menegang keras stelah sekian lama tak digunakan. Di saat genting tersebut kak Fiana masih mampu mengawal keadaan dngn menasihati Pak Andrul agar mangahwininya secara sah, lepas itu barulah menikmati tubuhnya.

Read more

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal

Pelir Digesel Kat Alur Bontot Pejal | cerita lucah yangg nak saye ceritakan ini adalah cerita benar yangg berlaku satu tahun dulu, masa saye kerja di bandar dulu, sebaik je menamatkan pengajian kat salah satu ipt di sana jg saye nii seorang pemalu. So tak der lah teman teman perempuan nie, walaupun ketika di ipt dulu.

Read more

Air Mazi Meleleh Dari Pantat Remaja Dara 1

Air Mazi Meleleh Dari Pantat Remaja Dara 1 | dlm usianya 25 tahun ini, Lenna masih dara, seksi, payudara besar, dubur tonggek, saiz 34D 30 38 and ibunya selalu bercerita dengannya mengenai menimang cucu, walaupun abang abangnya sudh memberi ramai cucu kepada ibunya. dia seorang andartu yaang kerjayanya bergelumang dengaan komputer, Lenna and Internet tak dapat dipisahkan.

Read more

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2

Faraj Mama Seksi Dikongkek Anak 2 | Ketika Ninna hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan die tercampak ke belakang. Tualanya terselak habis menampakkan faraj nya dengan bulu sejemput halus. Apabila die bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sdh pun dipegang oleh tiga orang lelaki yanng berpakaian serba hitam dengan toping ski.

Read more