Bini Orang Mendesah Kena Jolok

Bini Orang Mendesah Kena Jolok | Suatu hari, semasa selelsai bermain bola sepak, aku singgah ke rumah kak Serina jiran baik ku yg kebetulan berdekatan denngan gelanggang sepak takraw.

Aku malas utk terus pulang ke rumah kerna rasa terlalu haus yg amat sangat membuatkan aku terus singgah ke rumah Kak Serina. Anihnya, rumah Kak Serina tutup pintu dan tingkap.

Kak Serina tinggal bersama suaminya abang Medih. aku berfikir dalamm hati. mngkin Abang murad belum pulang lg dari kerja. Oleh kerna haus aku cuba memanggil nama Kak Serina denngan perlahan sambiil mengetuk daun pintu berkali kali.

Cite blue Bini Orang Mendesah Kena Jolok Cerpen kongkek

filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp
filem melayu blue video melayu lucah 3gp

Aku agak kecewa kerna niatku hendak meminum air di rumah Kak Serina ternyata sia sia. aku bepatah kembali. , tetaapi telingaku terdengar daun pintu dibuka. Alangkah gembiranya hatiku. Girang dan berlonjak sambiil berpatah kembali dan terus meluru masuk.

” Kenapa Kak Serina kunci pintu ? “, tanyaku selamba saja. Handu tak pernah panggil Kak Serina sebelum ni pun? Mana kak Serina ingin tahu? jawab kak Serina. Handu nak Apa? `tanya Kak Serina`.

Handu Haus lah. , Cadang nak singgah minum sekejap dekat rumah kak Serina. Kata ku sambiil tersenyum. Kak Serina masih muda dan berusia 34 tahun. Badannya gebu dan buah susunya montok dan saiz ukururannya 34D 28 36.

Aku selalu mencuri pandang ke arah tetek besar Kak Serina. , ketika die berkemban sambiil menjemur kain. Kadang kadang Kak Serina perasan tapi die sengaja membiarkan kain kembannya longgar seakan nak terjatuh.

Kak Serina Seperti sengaja nak mengusik batang butuh saya. Kak Serina buat apa tadi? tanya saya. ” Tadi Kak Serina tertidur. Tak sadar hari dahh petang “. jawab kak Serina.

” Mana abang Medih ? “, tanyaku lagi. Sebenarnya mmg aku harapkan sangat abang Medih belum pulang. Saat berdua denngan Kak Serina mmg telah lama aku idamkan. “abang Medih pergi ke bandar. nak cari kain, nak buat baju “.

Jawab kak Serina. “Peh! Kalau gitu, lambatlah abang Medih balik kan? “. kata ku. Kak Serina cuma terdiam dan menjeling denngan penuh makna kepada ku. Melihat badanku basah berpeluh.

, yanng hanye berseluar pendek dan t shirt, Kak Serina terus ke dapur mengambil minuman air limau sejuk. aku duduk di ruang tamu. Kak Serina datang semula dengaan membawa segelas air limau utk aku dan kemudian berjalan ke depan sambiil mengunci pintu.

Hati aku berlonjak. mmg itu yg aku harapkan. aku nak goda Kak Serina yg berbadan putih, gebu dan bernafsu itu. Kak Serina terus duduk depan aku sambiil melonggarkan kain kembannya.

Kisah seks Bini Orang Mendesah Kena Jolok Novel nakal

“Kak Serina pun rasa panas hari nie. Macam nak telanjang aje!”. “Telanjanglah! Bukan ada orang nampak pun”. “Habis kau depan mata ni bukan orang ?”. pintas Kak Serina sambiil tersenyum menyakat.

“Kalau Kak Serina terlanjang, Handu beruntunglah”, sapaku sambiil menyakat reaksi Kak Serina. “Kau betul nak tengok ? Kau tak pernah tengok faraj ke ?”. Kak Serina telah berdiri di depan aku sambiil melonggarkan kain kembannya.

Tiba tiba sahaja die melucutkan kain itu jatuh ke lantai. Mataku terbeliak kerna tidakk kusangka apa yg aku lihat depan mataku menjadi kenyataan. Apa yg aku idamkan telah tidakk berlapik langsung.

Cuma kulit putih yg gebu dan montok kepunyaan Kak Serina menjadi santapan mata nakal ku. Mataku terus menerkam ke celah peha Kak Serina. Ada bulu bulu hitam, berkerinting halus dan digunting rapi.

Cerita rogol Bini Orang Mendesah Kena Jolok Cite sex

  • Belahan bibir faraj nya masih kelihatan. Kak Serina merapatkan kedua tetek nya di depan mukaku. “Hisaplah! Biar hilang haus tu!”. katanya. sambiil ketawa kecil. aku apa lagi. Seperti orang miskin yg kehausan.
  • Terus menyonyot puting susu Kak Serina. Mula mula sebelah kanan. Kemudian aku tukar ke sebelah kiri. sungguh lembut dan pejal tetek kak Serina. Kedua dua tangan aku kemudian memegang jubur Kak Serina yg bulat itu.
  • Aku Ramas kuat kuat kerna geram. Kak Serina berdengus kesedapan. “Pelan pelan hisap Handu. tak lari gunung di kejar”. pintas Kak Serina sambiil mendesah kesedapan. uh. ah. sedap Handu.

, “ desah Kak Serina. Sekejap aje sepasang tetek Kak Serina membengkak dan kedua putingnya menjadi keras. Tak saye sangka tetek Kak Serina teramat cantik dan besar. Kemudian Kak Serina menarik tanganku supaya berjalan ke dalamm bilik.

Kak Serina terus menelentang dan mengangkangkan kedua pehanya. Maka Terselah faraj nya. aku nampak ada cecair keluar dari bibir faraj Kak Serina itu. Ada kesan tompok hitam pada bibir faraj nya yanng basah itu.

, sungguh cantik dan lembut. aku terus membenamkan bibirku ke dalamm faraj Kak Serina sambiil menyedut dan menjilat faraj nya denngan penuh gairah. ah. uh. , uhhmm. ah. Kak Serina berdengus kesedapan yanng tak terkata sambiil terangkat angkat dubur nya die sempat mengusap manja rambutku.

Novel nafsu Bini Orang Mendesah Kena Jolok Cerpen seronok

Bau faraj Kak Serina membuat aku semakin berahi. batang butuh ku yg telah keras nak menerjah keluar. aku segera tanggalkan seluar pendek aku. Kak Serina semakin mendesah. sambiil matanya redup terpejam.

Aku menindih ke atas tubuh Kak Serina. Kemudian Kak Serina memegang pinggangku dan rapatkan ke badannya. butuh ku terus terbenam ke dalamm faraj berahi kak Serina. Ah. sungguh nikmat.

Sekali. oh. yes. sedapnya. “Sedapnya batang kau Handu. Kak Serina dahh lama nak rasa. Masukkan dalamm dalam. ARgghh. Sedap. Uhh. sedapnya”. Baru aku tahu Kak Serina pun sememangnya telah lama idamkan batang butuh ku kerna abang Medih sejak 2 bulan nie.

Cerpen blue Bini Orang Mendesah Kena Jolok Cite rogol

Rasanya jarang berada di rumah. mngkin kak Serina tak dapat kot? fikir saya. sesudah 30 minit mendayung. , Badan ku terasa getar sedap dan aku dahh tak tahan geli lagi.

Aku segera memancutkan sperma ku ke dalamm faraj Kak Serina. Nah. rasakan kenikmatannya. Kak Serina terus kemut batang butuh ku dan merangkul badanku kuat kuat. Badan Kak Serina pun menggigil tanda die telah klimeks.

Kak Serina terus menggigit leherku. ” jgn tarik batang kau Handu. nanti dulu. Kak Serina nak kemut puas puas”. ah. uh. m. Agak lama juge kitorang berdakapan. Lepas itu kitorang berdua masuk ke dalamm bilik air dan mandi sama sama.

Di dlm bilik air, Kak Serina tidakk putus putus memuji kehebatan saya. aku berasa bangga. dan berazam. akan mengulangi lg adegan seks denngan kak Serina apabila abang Medih tiada di rumah.

Selepas mengenakan pakaian. , aku terus pulang walaupun dalamm keadaan letih. kak Serina sempat mencium pipiku sebagai tanda penghargaan terima kasihnya kepada ku. Setibanya. di rumah. aku terus tertidur di atas sofa akibat keletihan hingga ke pagi.

filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp
filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp


Cerita Lucah Melayu Bini Orang Mendesah Kena Jolok cerita lucah seks
Bini Orang Mendesah Kena Jolok, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2018, cerita blue seks, jom jkkk, Bini Orang Mendesah Kena Jolok kisah melayu seks, Bini Orang Mendesah Kena Jolok citer lucah