Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 | Manakala Miznak pula rakus mengerjakan payudara saya, diramas dan dihisapnya puting saye mengalahkan suami saya. saye kelemasan di saat rasa berahi saye memuncak, lalu saye mengepit dan mengemut batang kote Jarkun yanng ditekan sedalam dalamnya ke dlam lubang cipap saya.

Terasa hangat dlam cipap bila Jarkun memancutkan berdas das sperma nya. Kenikmatan tersebut menyebabkan saye jugak mencapai climax saye yanng kedua dngan mengeluarkan mazi yanng bercampur dngan sperma Jarkun memenuhi rongga cipap saya.

Stlh Jarkun mencabut kote nya dari cipap ku, kini giliran Miznak pula yanng bercelapak di celah kangkang saya. saye membiarkan Miznak menekan batang kote nya yanng bersaiz kecil ke dlam cipap saya.

Kisah Erotik Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue movie kongkek bohsia liar 3gp

Cipap saye yanng sdh lencun itu memudahkan kemasukan kote Miznak yanng baru pertama kali menikmati cipap perempuan. Kini sdh 3 bulan peristiwa hitam di mana saye diperkosa oleh anak saudara suami berlalu.

Nasib baiklah benih yanng ditabur oleh Jarkun dan Miznak ke dlam rahim saye tak menjadi. Walau pun saye kesal dngan kejadian tersebut, tetaapi ianya memberi kesan dan dimensi baru dlam kehidupan seksual saya.

Saye melayan kemahuan seksual suami cuma untukk melaksanakan tanggung jawab saye sebagai seorang bini. memanng saye jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tak seperti yanng diberikan oleh Jarkun dan Miznak ketika merogol saye tempoh hari.

Kesan dari kejadian tersebut jugak timbul keinginan dlam diri saye untukk bersetubuh dngan lelaki lain. tetapii bila memikirkan saye ini bini org dan saye masih menyayangi suami saya, keinginan tersebut saye pendam je dlam diri saya. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Suatu hari rumah kitaorang dikunjungi oleh Pak Andrul iaitu ayah saudara kepada suami saya. die meminta untukk bermalam di rumah kitaorang semalam dua kerna telah dihalau keluar rumah oleh bini dan anaknya, gara gara hasratnya untukk berkahwin lg satu.

Sebenarnya Pak Andrul mahu bermalam di rumah anaknya yanng lain, namun mereka tiada di rumah kerna pergi bercuti, mngkin dlam sehari dua lg mereka akan pulanglah. Suami saye tak berkeberatan membenarkan Pak Andrul bermalam dirumah kitaorang walaupun die terpaksa menghadiri mensyuarat di Kuala Lumpur keesokannya.

Saye tak membantah keputusan suami saye walaupun saye terpaksa tinggal berdua dngan Pak Andrul malam besoknya. Pak Andrul berusia dlam lingkungan 68 tahun, tapi badannya masih tegap, maklumlah org kampung bannyak amalan petuanya.

Tambahan lg die masih berkeinginan untukk berkahwin lg satu. Kesian jugak saye mendengar keluhan isi hati Pak Andrul yanng hilang kasih sayang dan perhatian dari anak anak dan isterinya akibat daripada hasratnya untukk berkahwin lagi.

Menurutnya lg memanng selama ini isterinya cuma bersikap acuh tak acuh dlam menberikan kasih sayang dan perhatian terhadap dirinya. Malam itu kitaorang tak bannyak bersembang kerna kesian melihat Pak Andrul yanng kepenatan lagipun suami saye akan berangkat ke Kuala Lumpur esok.

Suami saye akan berada di Kuala Lumpur selama 2 hari. Malam itu suami saye tak dapat menyetubuhi diriku sebagaimana kebiasaan sebelum beliau berangkat out station. tetaapi begituu saye masih lg dapat memuaskan nafsu suami saye dngan melancap kote nya dngan tangan saye sehingga keluar sperma nya.

Citer Melayu Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 Cerita Sex

Sayang jugak saye melihat sperma nya yanng terpancut pancut ke atas perut saya, alangkah baiknya kalau sperma tersebut dapat dilepaskan ke dlam rahim saya. Keesokannya selepas suami bertolak ke Kuala Lumpur, saye melakukan aktiviti harian saye sebagai suri rumah seperti biasa.

Pak Andrul. saye lihat cuma termenung , mngkin mengenangkan nasibnya atau mngkin juag terkenangkan kekasihnya yanng mahu dikahwininya. Bila tinggal berdua dua dngan Pak Andrul, fikiran saye asyik terkenangkan kenangan pahit di mana saye disetubuhi oleh Jarkun dan Miznak tempoh hari.

Ini membuatkan nafsuku terangsang bila mengingatkan kejadian tersebut. Terfikir jugak dlam kepala saya, kalaulah anak mentah macam Miznak dan Jarkun tuu teringin untukk menyetubuhi diriku, inikan pula Pak Andrul, tua bukan sebarang tua, keinginan nya untukk berkahwin lg membayangkan kemahuannya untukk berhubungan seks masih ada. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Untuk berdepan dngan situasi tersebut, petang itu saye mandi wajib untukk membersihkan diri saya. Seandainya Pak Andrul menyetubuhi diriku sekurang kurangnya diriku telah bersih. tetaapi begituu saye cuba untukk menghindari segala andaian tersebut, walaupun cipap saye berdenyut denyut kegatalan meminta untukk dijolok dngan kote.
Cerita Malay Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2

  • Malam itu saye cuba bersikap biasa dngan Pak Andrul, menyiapkan makan malam bersama. sudh menjadi kebiasaan saye bila di rumah cuma berbaju t shirt dan berkain batik tanpa memakai coli dan seluar dalam.
  • Ketika makan malam saye perasan yanng Pak Andrul asyik merenung puting payudara saye yanng tertonjol disebalik t shirt nipis yanng saye Pakai. “Hai Pak Andrul termenung je, teringatkan bini kat rumah ke?” tegur saye memecah kesunyian.
  • Dngan nada terkejut Pak Andrul menjawab, “ishh tak de lah Kiara, kalau Pak Andrul ingat kan kat die pun blh dapat apa, org daah tak sayang kita, kalau die masih sayang, buat macam Kiara ni haa, makan minum disedia, layan laki dngan baik, ni tak asyik mahu berleter sahaja kerjanya. Bbila mahu cari lain tahu pulak cemburu, merajuk hiee mematikan nafsu saye je” rungut Pak Andrul lagi. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

“Manalah tahu malam malam begini, kalau dulu selalu tidur berdua malam ni keseorangan pulak” tambah saya. Pak Andrul ketawa kecil mendengarnya, “Pak Andrul ni daah hampir 20 tahun tidur berseorangan, anak bongsu Pak Andrul tuu daah berusia 20 tahun, sejak die lahir sehingga ke saat ini, bini Pak Andrul tak pernah melayan kemahuan batin Pak Andrul, tiang bendera Pak Andrul ni masih blh menegang, kalau daah tegang mestilah perlu tempat untukk disalurkan, kat mana lg kalau tak kat tubuh bini, tapi bini Pak Andrul selalu menolak bila diajak bersama, sebab itulah Pak Andrul mahu cari bini lain, tapi niat yanng baik tuu pun mereka tak bersetuju dan menentang, Pak Andrul mahu buat macam mana, tak kan Pak Andrul cari cipap lembu” tambah Pak Andrul dngan nada geram.

“Sabar Pak Andrul” saye cuba menyabarkan Pak Andrul, tapi dlam kepala saye terfikir Pak Andrul ni kemaruk seks dan gian untukk merasai cipap perempuan. “Dah hampir 20 tahun Pak Andrul bersabar, tapi bila ada perempuan yanng sanggup memberi kasih sayang dan sanggup menjaga Pak Andrul, malangnya mereka pula tak setuju, dituduhnya Pak Andrul ni gatal dan miang, org tua tak sedar diri, apalah salah Pak Andrul nie” tambah Pak Andrul dlam nada sedih.

“tak pe lah Pak Andrul, sabar sahaja lah, saye sudi mendengar rintihan Pak Andrul tu” saye cuba memujuk dan menenangkan hatinya, kesian juag saye melihat org tua tu. “Biar saye selesaikan kerja saye kat dapur tuu dulu lepas tuu kitaorang sambung bercerita” kata saye yanng menyudahkan makan malam saya.

Kisah Malay Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2

Ketika saye terbongkok bongkok dlam keadaan menonggeng mengemas dan menyusun pinggan mangkuk, saye tak perasan yangPak Andrul berada di belakang saya. Bila saye bangun bontot saye terkena bahagian hadapan tubuhnya, menyebabkan Pak Andrul terundur ke belakang dan hampir terjatuh.

Untuk mengelak dirinya terjatuh Pak Andrul telah memegang bontot saye sehingga ianya menempel rapat pada bahagian depan tubuhnya. saye dapat rasakan galangan batang kote Pak Andrul yanng menempel tepat pada lurah bontot saya.

“Pak Andrul ni terkejut saya” tegur saye sambill itu Pak Andrul mula menjarakkan tubuh dari bontot saya. “Maaf Kiara. Pak Andrul tak sengaja, tak perasan pulak Kiara mahu bangun, mahu basuh tangan ni ha” jawab Pak Andrul tersenyum.

“Tu la Pak Andrul lain kali ikut jalan yanng betul, nasib baik terlanggar bontot saya, kalau langgar benda lain, entah akan terjadi” tambah saye lagi. Sebenarnya cipap saye jugak berdenyut bila merasakan galangan batang kote Pak Andrul yanng menempel pada lurah bontot tadi, sebab itulah saye membiarkan je perkara tersebut sehingga Pak Andrul sendiri yanng menjarakkan diri nya.

Stlh saye menyelesaikan kerja kerja saya, Pak Andrul kembali menyambung menceritakan tentang kisah hidupnya. Bagaimana die blh jatuh cinta dngan Kak Fiana janda muda tu. Menurutnya kak Fiana tuu berusia 30 an dan tak mempunyai anak kerna disahkan mandul.

Itu antara sebab mengapa die diceraikan oleh bekas suaminya dulu. Kak Fiana mengambil upah menoreh getah untukk menyara hidupnya. Kebun getah yanng ditorehnya terletak bersebelahan dngan kebun getah Pak Andrul.

Pada awal perkenalan mereka Pak Andrul cuma mengusik kak Fiana biasa biasa sahaja, lama kelamaan kemesraan terjalin dan Pak Andrul mula menceritakan masalah peribadi nya kepada kak Fiana dan begituu jugak kak Fiana.

Ketika mereka berehat di pondok yanng terdapat dlam kebun tersebut, Pak Andrul menyatakan kerinduan nya untukk menikMati tubuh perempuan. “Fiana, abang Andrul ni daah lama tidur berseorangan, tapi akhir akhir ni sejak rapat dngan Fiana, abang sering terfikir kenikmatan tidur bersama perempuan , dapat peluk, cium, meramas dan bersetubuh untukk melegakan nafsu nie, tapi semua tuu tak dapat abang Andrul lakukan pada bini abang sekarang nie” begituu lah keluhan Pak Andrul cuba meraih simpati kak Fiana. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

“Fiana paham masalah abang Andrul tu, kalau abang Andrul teringin mahu sentuh, cium dan ramas luaran tu, Fiana tak kisah kalau abang Andrul mahu ambil kesempatan dngan apa yanng ada pada tubuh Fiana nie, tapi kalau mahu bersetubuh untukk melepaskan nafsu abang Andrul tu, bukannya Fiana tak mahu bagi, kitaorang ni daah tua, biar lah kitaorang lakukan secara halal, abang Andrul pujuk lah kak Munah tuu supaya menerima Fiana sebagai madunya, biar pun Fiana ni cuma sebagai bini batin abang Andrul sahaja” terang kak Fiana panjang lebar.

Cerita bahagian #1
Cerita bahagian #2
Cerita bahagian #3

filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp


Cerita Lucah Melayu Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 cerita lucah seks
Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2017, cerita blue seks, jom jkkk, Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 kisah melayu seks, Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 2 citer lucah