Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1

Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 | Suatu hari kite dikejutkan dengaan berita kematian abang kepada mertua saye yangg jg merupakan papa saudara kepada suami saya. Oleh kerna ketika itu hnya suami saye je yangg mempunyai kereta, maka mertua saye dan adik beradik ipar yangg lain semuanya turut serta menziarahi jenazah di kampung lain yangg agak jauh jg daripada kampung mertua saya.

Oleh tempat duduk terhad, suami saye menyarankan agar saye tinggal je di rumah mertua saye dan ditemani oleh dua org anak saudara suami saya. Jarkun anak adik ipar saye yangg baru mahu masuk tingkatan 1 dan Miznak anak abang ipar saye yangg baru mahu masuk darjah 6.

Kedua dua mereka ini masih belum bersunat. saye tak berapa percaya kepada anak anak tersebut kerna memangg saye tahu, setiap kali saye mandi Jarkun memangg tak lepas peluang untk mengintai tubuh saya.

Kisah Sex Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1

filem melayu blue video melayu lucah 3gp
filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp
filem melayu blue movie kongkek bohsia liar 3gp

Tetapii begituu saye diam je perkara tersebut, bukannya org lain, anak saudara suami saye jg yangg saye anggap macam anak saudara saye juga. lagie pun mereka itu anak anak yangg sedanng melangkah ke alam gadis tentulah keinginan untk mengetahui dan mencuba perkara yangg berkaitan seks itu meluap meluap.

Disebabkan itu saranan suami saya, maka saye tak membantahnya, diharapkan tiada apa yangg tak diingini berlaku pada diri saye malam nie. saye melayan anak buah suami saye itu macam biasa, walau pun saye perasan mereka memandang saye seolah olah nak menelan tubuh saye ini.

Memangg nasib tak menyebelahi diriku malam ini, di luar rumah sayup sayup kedengaran bunyi burung hantu yangg menyeramkan bulu roma saya. saye sememang nya seorang yangg penakut, malam itu saye terpaksa meminta tolong Jarkun dan Miznak menemani saye untk ke tandas yangg terletak di luar rumah.

Tandas kampung yangg dibina menggunakan papan, walaupun bertutup semua tetapii masih terdapat lubang lubang yangg membolehkan Jarkun dan Miznak mengintai saye yangg melepaskan hajat. tetapii begituu saye tak mempedulikan apa yangg Jarkun dan Miznak buat, ketika ini perut saye memulas dan nak melepaskan hajat, kalau die org mengintai tubuh saye pun itu rezeki die org lah, saye tak ada malu lagie dahh ketika ini. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Sesudah lega saye mendapatkan, Jarkun dan Miznak yangg menunggu di luar dengaan tersenyum senyum memandang saya, saye membalas senyuman mereka dan bertanya samada mereka mahu kencing atau tak. Mereka mengeleng geleng kepala, tetapii saye perasan seluar pendek yangg dipakai oleh mereka berdua tertonjol ke depan.

Sah die org mengintai saye tadi yangg menyebabkan kote die org menegang. Sememang nya ketika melepaskan hajat tadi, saye menyelak kain saye ke atas mendedahkan keseluruhan anggota bahagian bawah tubuh saya.

“Mak Ngah, tadi Jarkun mengintai Mak Ngah” Miznak memberi tahu saya. “Ooo ambil peluang ye, tak baik Jarkun buat macam tu” tegur saya. “Habis tuu kalau mintak mahu tengok, mesti Mak Ngah tak kasi punya, jadi peluang yangg ada tadi memangg saye tak lepas punya” jawab Jarkun.

“Fuh! Mak Ngah punya memangg tembam, bulu bnyk pulak tu, sampai sekarang batang kote saye masih menegang, teringatkan cipap Mak Ngah tadi” sambung Jarkun lagi. Merah muka saye menahan malu dan geram tapi mahu buat macam mana Jarkun memangg macam tu, kenakalan memangg diakui oleh kedua org tuanya sendiri.

“Jarkun. tak baik tengok org lain punya, lagie pun Jarkun masih remaja tak baik memikirkan perkara yangg bukan bukan” tegur saye lagi. “Ala Mak Ngah, kite dahh rasalah cipap anak awek , hangat dan geli bila dijolok dengaan batang kote ” jawab Jarkun selamba.

Meremang bulu roma saye mendengar jawapan tersebut. “Eii Jarkun ni nakalnya, nanti Mak Ngah cakap kat papa kan” ugut saya. “Ala kalau Mak Ngah beritahu papa kite pun, bolih cakap jg yangg cipap Mak Ngah tembam dan berbulu” jawabnya pula.

Bolehh hilang akal saye kalau dilayan sangat anak nie. Suami adik ipar yangg merupakan biras saye lebih tua daripada saye memangg seorang yangg gatal sikit. Pernah beberapa kali die mengambil peluang menepuk dubur saye ketika di dapur.

Anak dengaan papa sama sahaja perangainya. Jadi saye ubah strategi saye daripada menasihat kepada melayan karenah anak saudara suami saye ini. “Jarkun buat dengaan siapa?” tanya saye nak tahu.

Kisah Malay Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 Cite Blue

Die menceritakan yangg die pernah bersetubuh dengaan anak awek kampung ini yangg sekelas dengannya, ketika pulang. Menurutnya lagie die belum pernah bersetubuh dengaan awek dewasa dan die teringin sangat nak merasa lubang cipap awek dewasa.

“Jarkun tak bolih buat dengaan awek dewasa” jawab saye cuba mengawal keadaan. “Ala tak kisah Mak Ngah, org Cina dan India tuu bolih main” jawab Jarkun cuba memusingkan fakta.

Panas muka saya, terkena saye dengaan jawapan anak nie. “Jadi Jarkun mahu apa sebenarnya nie?” tanya saye cuba mematikan helahnya. “Mak Ngah bagilah saye rasa sekali cipap Mak Ngah malam nie, tak tahan nie, dari tadi batang kote saye asyik menegang sahaja” jawabnya selamba.

Memangg dahh agak dah, itu yangg die nak sebenarnya. Miznak hnya tersenyum dan diam membisu saje. “Eh tak Mak Ngah tak bolih bagi lah Jarkun, berdosa tau, lagie pun Mak Ngah ni bini Pak Ngah kau, kalau die tahu kan susah nanti” jawab saye berterus terang.
Kisah Erotik Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1

  • “Ala Mak Ngah jngn bagi tau yangg Jarkun dahh rasa cipap Mak Ngah, tolonglah Mak Ngah tak tahan nie, mahu meletup rasanya batang kote saye nie” sambung Jarkun sambill menayangkan batang kote nya yangg keras menegang itu.
  • Berdebar jg melihat saiz batang kote Jarkun yangg berukuran lelaki dewasa walaupun die masih berusia 18 tahun. Terlintas jg dlm kepala saye bagaimanalah anak awek yangg sebaya dengannya menerima kemasukan batang kote Jarkun yangg bersaiz lelaki dewasa ke dlm cipap die org.
  • Patutlah die beriya iya sangat mahu rasa cipap awek dewasa, saiz kote nya memangg untk cipap awek dewasa. “Kalau Mak Ngah tak mahu kasi, kite mahu tinggalkan Mak Ngah sorang sorang kat sini, tidurlah dengaan hantu kubur kat belakang rumah tu” ugut Jarkun. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Rumah mertua saye memangg berdekatan dengaan kawasan perkuburan, tuu yangg menyeramkan saye bila tinggal sorang sorang. ” jangaan lah macam tuu Jarkun, Mak Ngah takut sorang sorang kat rumah nie” rayu saya.

“kita bolih temankan Mak Ngah tapi tuu la, bagi lah kite rasa sekali cipap Mak Ngah tu, bukannya org lain tahu pun, kite kita sahaja Mak Ngah” pujuk Jarkun lagi.

Saye buntu memikirkan cara untk menghindarkan dari bencana yangg bakal menimpa diriku. Nampaknya dlm keterpaksaan begini saye pasrah menyerahkan tubuhku untk dinikmati oleh Jarkun dan Miznak. Sememang saye tak sanggup mengharungi malam yangg penuh menyeramkan seandainya saye ditinggalkan bersendirian.

Saye cuba memujuk hati bahawa keadaan yangg akan diharungi adalah sama seperti malam malam yangg lain hanye situasi yangg berbeza. Jika di malam malam yangg lepas saye ditiduri oleh suami sendiri dan hnya kote suami je yangg memasuki cipap saye tetapii malam ini saye akan ditiduri oleh anak saudara suami saye dan mgkin kote mereka akan memasuki cipap saya.

Novel Sex Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1

Tambahan lagie saiz dan kekerasan batang kote Jarkun menyebabkan cipap saye berdenyut denyut melihat nya. Kadang kadang terlintas jg di fikiran saye untk merasai batang kote yangg belum bersunat.

Pernah jg saye berkhayal disetubuhi oleh pelakon cerita Korea dahh tentu kote nya tak disunatkan. Kini batang kote Jarkun yangg belum bersunat dan saiznya yangg menyamai saiz kote suami saye terpampang didepan saya.

Akhirnya saye mengalah dengaan keadaan, stlah menyepi beberapa ketika. Jarkun masih lagie memain mainkan kote nya yangg keras menegang itu. “Baiklah Jarkun, Mak Ngah mengalah, kalau Jarkun dan teringin sangat mahu rasa Mak Ngah bolih bagi, tapi kena janji tau tak ceritakan perkara ini kepada sesiapa” Tersenyum lebar Jarkun mendengar pengakuan saye tersebut, lantas tubuh saye dipeluk dan diciumnya.

“kita janji Mak Ngah, tak kan cerita kepada sesiapa pun” janji Jarkun sambill menyondol kote nya pada tubuh saya. saye mengajak Jarkun ke bilik tidur untk die melampiaskan nafsunya dengaan tubuh saya.

Saye berbaring membiarkan Jarkun mengerjakan tubuh saya. Tangan dan mulutnya rakus mengerjakan tetek saye serta mencium seluruh tubuh saya. Ternyata pengakuan Jarkun dlm pengalaman seksnya adalah benar. Perlakuannya sebagaimana org dewasa melakukan hubungan seks.

Saye kini terangsang bila nafsu saye dirangsang oleh Jarkun. Miznak hnya memerhatikan perlakuan kite di tepi pintu. saye mengajaknya sekali untk bersama sama Jarkun mengerjakan tubuh saya. saye mencapai kemuncak rangsangan bila Jarkun menjilat cipap saya, perkara yangg tak pernah dilakukan oleh suami saya.

Saye menarik Miznak supaya meramas dan menghisap buah dada saya. saye mencapai klimax saye yangg pertama di saat Jarkun masih lagie mengerjakan cipap dan menggentel gentel kelentik saya. Malu jg rasanya bila air mazi saye terpancut pada muka Jarkun.

Selepas itu terasa lemah seluruh badan saya, ketika itu saye hnya memejam mata dan pasrah bila cipap mula terbuka menerima tusukan batang kote Jarkun. Terasa hangat dan geli bila keseluruhan batang kote nya tenggelam dlm lubang cipap saya.

Sesudah melakukan beberapa tusukan perlahan kedalam rongga cipap saya, Jarkun mula menghenjut cipap saye dengaan laju dan ganas. Terhenjut henjut tubuh saye menahan hentakan batang kote Jarkun pada lubang cipap saya. Cerita kongkek Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai.

Tetapii begituu geselan batang kote dan ari ari nya pada kelentik saye menimbulkan rasa sensasi dan berahi yangg amat sangat pada tubuh saya, tanpa saye sedari saye sendiri mengerang bernafsu bila diperlakukan sebegitu.

Cerita bahagian #1
Cerita bahagian #2
Cerita bahagian #3

filem melayu blue filem awek jepun seksi 3gp
filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp
filem melayu blue filem dara cun cipap gatal 3gp


Cerita Lucah Melayu Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 cerita lucah seks
Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay 2017, cerita blue seks, jom jkkk, Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 kisah melayu seks, Bini Bernafsu Dikerjakan Beramai Ramai 1 citer lucah