Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung | ketika saye belajar di sebuah universiti. selalunya pada hujung minggu, saye akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam. kadang kadang trus tido sahaja kat situ. mahu nak kalau dahh dekat mahu submit projek. dan dlm pusat pengajian saye nie, terdapat seorang lecturer cukup anggun.

Janda takde anak. nampak cam pendiam. orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata tak sepet. ingatkan ader mix chinese, tapi tak. saye namakan sebagai Revani. tapi kite lebih rapat denngan panggilan ustazah Revani, sebab dia cam warak jer.

Selalu berbaju kurung dengann tudung, ustazah Revani memanng rapat denngan student. tapi saye tak tau la rapat yaang cam mana. ingin dijadikan cerita, satu malam minggu tu, saye dahh stuck dlm studio.

Novel Lucah Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

filem melayu blue movie kongkek bohsia liar 3gp
filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp
filem melayu blue video melayu lucah 3gp

Denngan 2 org lagii kawan sekuliah saya. tapi dieorng ada keter. saye plak ada skuter jerkk. sedar sedar ujan lebat kat luar. selebat lebatnye. dan sah sah saye tak leh mahu balik hostel mlm tu.

Saye amik keputusan nk tido di studio. walaupun dlm takut takut. tapi gagahkan diri jugak. tengah tengah hujan lebat tu. dan memanng sah sah tak der org lain kat situ selain saya, saye nampak bilik ustazah Revani ni terang jer.

Maybe ustazah ada kot. later later, bolih la saye jenguk dia. mane tau dia bolih hatarkan balik hostel. saye pun mulela meronda keliling blok fakulti saya, dari satu tingkat ke satu tingkat, dari blok ke blok.

Sebab tak der keje ujan lebat. sampai la saye kat blok dewan kuliah. cam ada org sahaja kat blok nie. sebab saye nampk cam ada cahaya kelip kelip. saye pun cam berminat jer.

Sampai sahaja saye kat satu penjuru blok tu, saye nampak ustazah Revani tengah beraksi baik punya. dalm hujan denngan aksi aksi mengghairahkan, denngan cuma sehelai daun yaang digunakan utk cover puki nye.

Terkejut beruk saya. denngan ape yaang saye nampak. dan yaang pasti, ustazah Revani pun terkejut denngan kehadiran saya. saye cube mahu lari tapi ustazah Revani dahh dapat tahan saya, dan kini, dahh seratus peratus bogel.

“saya bolih jelaskan. tolong rahsia kan apa yaang awak nampak malam nie. tolongla” ustazah Revani cube beri penjelasan. “ape ni ustazah. kitorang ingat ustazah ni baik sangat. tak sangka ustazah ada hobi pelik cam nie”.

“saya memanng nudist. dahh lama sejak belajar di manchester dulu. kalau di luar negara. memanng saye tak kesah mahu berbogel”. Ustazah Revani pimpin tangan saye dan kitorang menuju ke keretanya.

Trus di bawa saye masuk ke dlm keretanya dan denngan keadaan berbogel itu, ustazah Revani balik ke blok studio saya. dlm kereta saye diam seribu bahasa. tapi dlm hati saye cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah Revani.

Real depan mata lecturer saye berbogel. denngan puki nya yaang saye tengok licin tak ada bulu. memanng sedap kalau saye dapat sumbatkan kote saye dlm lubang puki tue. saye cube menahan kesangapan ku.

Tapi kote ku dahh tak tahan mahu tegak berdiri. saye tau ustazah Revani sedar perubahan kote ku. “awak pun berminat mahu bogel dlm kereta cam saya. ?. jomla. buka saje seluar dan baju kamu. saye tak kesah” pucuk dicita ulam mendatang, trus tanpa melengahkan masa.

Kisah Lucah Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung Citer Malay

Saye melucutkan pakaianku satu persatu. Kini kitorang berdua memanng berbogel tanpa seurat benang. nmpknya ustazah Revani pun dahh semakin berahi. diusap usap kote saye yng semakin naik itu. saye semakin tak tahan lalu saye cube meraba raba de celah kelangkang ustaz.

Saye tahu ustazah makin masyukk. tapi ustazah meneruskan pemanduan yaang saye rasakan. sudh melencong dr tujuan asal untukk balik ke studio. dan tanpa melengahkan masa. saye ramas ramas buah dada ustazah Revani yaang cukup sedap.

Pejal dan keras. saye main mainkan nipplesnya. ustazah kegelian tetapi menghayatinya. dan tiba tiba, ustazah Revani berhenti di suatau lokasi. agak tersembunyi lokasi ini tetapii menghadap satu pemandangan yangcukup indah.

Di luar masih hujan. tapi saye dan ustazah Revani keluardari kereta. dlm keadaan berbogel, kitorang berdua beraksi di dlm hujan di tepi sebuah tasik yaang terdapat di kawasan universiti saya.
Cerita Sex Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

  • Memanng saye yakin kawasan ini seratus peratus clear. hari hujan dan skrg dahh 2 pagi. siapa yaang mahu keluar kan?. tanpa melengahkan masa. saye memulakan aksiku. kumulakan denngan ciuman berahi pada bibir mungil ustazah.
  • Memanng ustazah Revani pandai bercium. saye lemas dlm ciumannya. kemudian saye jamah puting buah dada nya. ustazah mengeluh kesedapan. ku jilat tubuh ustazah di dlm hujan. sehingga saye sampai ke puncak kenikmatan.
  • Sungguh enak sekali dan saye dapat lihat. ustazah Revani sungguh gembira. saye relakan aksiku dirakam. krna selama ini pun, memanng saye menaruh hati pada ustazah Revani.. ustazah Revani dahh tak tahan lagii menanggung derita.

Tanpa kitorang peduli keadaan sekeliling ustazah tolak saye dan trus menerkam ke batang kote ku pula. hari masih hujan dan ustazah Revani begiti menikmati kote ku. “ah ah. ah”.

Saye mengeluh kesedapan. dan tiba tiba ustazah Revani menghentikan aksi. “mau lagii sayang? “. saye mengangguk. Ustazah Revani memanng betina sangap yaang penuh berahi. ditariknya saye ke kerusi rehat taman.

Saye dibaringkan di atas meja. dan kelangkang ku dijilat jilat. argghh sungguh nikmat. ustazah Revani mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya. dan saye mengeluh kesedapan. “ustazah. ah. sedapnya.. uh. ah,. sayang” saye sendiri tidk pasti apa yaang saye sebutkan.

“. ustazah Revani smakin berahi. die suruh saye bertukar posisi denngan die terkangkang di atas meja pulak. air hujan dibiarkan menitik di sekeliling. saye lumurkan air liurku di kote ku yaang tersergam indah itu. dan denngan penuh nikmat, kote perkasaku saye tusukkan ke lubang keramatnya. ‘aarrggh’ die menjerit.

Cerita Blue Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung

Dlm kenikmatan dan kesakitan, saye tidk tahu. yaang saye tahu. memanng ketat puki ustazah Revani ini. saye cuba merelaxkan suasana. memastikan die dapat menerima keseluruhan batang berhargaku. saye tusuk sedikit demi sedikit denngan perlahan lahan.

Sampai die sudh terima kesemuanya. memng enak dan lazat. tak dapat saye bayangkan. saye mengfuck lecturer kesayanganku. saye mulakan aksi doronganku. mula mula perlahan dan semakin laju. “plop. plop. plop”.

Hentakanku dan pertembungan buah kote ku ke persekitaran lubang punggung nya “i love u sayang. please be my partner”. ujar ustazah Revani sambiil memeluk tubuhku denngan kakinya. saye jawab denngan anggukan dan saye menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah Revani.

Malam itu sungguh bermakna. aksi di taman universiti di dlm hujan memng mengasyikkan. hampir 30 minit saye menujah. nampaknya ustazah Revani dahh tak tahan. saye cube mengeluarkan kote ku tapi die menghalang.

Die mahu saye pancut di dalam.. “arghh, arghh arghh sayang! “. jeritan ustazah kedengaran di selang seli bunyi hujan. arghh. terasa kehangatan puki nya mengemut batang kote aku. dan saye pun sudh mencapai kenikmatan dan ku pancut sperma ku di dlm lubang ustazah Revani.

“argh, sayang i love u”. “i love u too”. balas ustazah Revani dlm kepenatan. kitorang bercumbu mesra. dan saye biarkan kote ku di dlm lubangnya. kadang kadang. die kemutkan supaya saye rasa nikmatnya.

” jngan kemut kemut sayang, nanti naik semula. sampai pagi kitaorang di ranjang”. kataku. “tak per, sayang nak” die menjawab. ustazah Revani memberikan saye satu ciuman dan akhirnya. “plop” saye tarik keluar batang kote ku.

Masih lagii 80% tegang. dan sperma ku mengalir keluar dari lubang puki nya. dan kitorang bercumbu lagi.. “mari kitaorang pulang sayang”. ustazah bertudung nii menarikku ku menuju kereta. hujan sudh renyai renyai.

Saye tak pasti aksi kitorang tadi sempat dirakam atau tidk oleh kamera ustazah. tapi saye rela. ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku. tanpa segan silu. kitorang bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah Revani.

Ustazah lapkan badan saye denngan tuala. dan kitorang berdua membersihkan diri bersama sama. malam ini, saye akan isikan masa saye denngan buah hati baruku. ustazah bertudung ni. saye cukup puas..

filem melayu blue filem bohsia cipap basah 3gp
filem melayu blue video janda tetek besar 3gp
filem melayu blue video kongkek bini seksi 3gp


Cerita Lucah Melayu Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung cerita lucah seks
Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung, kisah ghairah, kisah lucah blue, cerita ghairah, isteri stim, kongkek, cerita seks, cerita sex, Cerita lucah malay Cerita kongkek malay Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung kisah blue seks melayu Bercumbu mesra citer blue lucah Malaysia kisah kongkek novel kongkek blue 2019, cerita blue seks, jom jkkk, Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung kisah melayu seks, Bercumbu Mesra Ngan Ustazah Bertudung citer lucah